תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני: "ההישג הכי גדול שלה זה להתגבר על בעיית אקנה"

לאחר שהביעה את התנגדותה לקמפיין שלטי החוצות הנעשה נגד ראש הממשלה, אושיית הרשת ליאל אלי חוטפת מאמיר חצרוני. אמיר חצרוני: "אני מציע לבדוק איך יש לה יש יותר עוקבים מעדה יונת וחווה אלברשטיין ביחד"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום טוויטר @AmirHetsroni)
אמיר חצרוני, הפרופסור לתקשורת והפובליציסט המוכר, מרבה לשתף את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם בעמדותיו הפוליטיות. לאחרונה חצרוני התייחס לחיסול חסן נסראללה וכתב: "צריך להיות אידיוט בשביל להעדיף נסראללה מת ודירוג אשראי נמוך על נסראללה חי ודירוג אשראי גבוה". בין היתר, תקף הפרופסור המוכר את תומכי רעיון החיסול, ביניהם מצביעי מפלגת הליכוד.
לאחר שנחשף לעמדותיה של ליאל אלי בנוגע לקמפיין נגד ראש הממשלה, מיהר חצרוני לעקוץ את אושיית הרשת. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, התייחסה אושיית הרשת ליאל אלי לקמפיין שלטי החוצות הנעשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בימים מורכבים אלו. "אני לא יכולה לסבול את שלטי ההסתה נגד ביבי באיילון.
תחשבו שזה שם במאות אלפי שקלים, לכו תתרמו את הכסף יא מסיתים הזויים", כתבה אלי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. פרופסור אמיר חצרוני, אשר נחשף לסטורי של אושיית הרשת, מיהר להתייחס לדבריה בצורה עוקצנית כהרגלו. 

(צילום: amir___hetsroni@)
"אני מציע לבדוק איך לבחורה שההישג הכי גדול שלה זה להתגבר חלקית על בעיית אקנה, יש יותר עוקבים מעדה יונת וחווה אלברשטיין ביחד" – אבל ספק אם רוב העוקבים שלה בכלל יודעים מי הן חווה אלברשטיין ועדה יונת" , כתב הפרופסור אמיר חצרוני לעוקביו באינסטגרם. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חצרוני
    רועי 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגאון
    סגור