תקשורת ומדיה

צבי יחזקאל עוקץ: "בוקר טוב ערבים, יודעים איפה אני נמצא?"

מגיש ערוץ i24NEWS, צבי יחזקאלי, שלח מסר לעולם הערבי מתוך מערת המכפלה בחברון: "במלחמה הזו, בלבנון, בעזה ובכל מקום, תזכרו - אנחנו היהודים, פה בכוח הזכות ולא בזכות הכוח". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
צבי יחזקאלי (צילום יורי סקוירסקי)
מגיש ערוץ i24NEWS, צבי יחזקאלי, שידוע כאחד מהפרשנים לעיניי העולם הערבי הגדולים והמוצלחים ביותר בישראל, הלך לאחרונה לכוכב של ממש ברשתות החברתיות, כאשר הסרטונים שהוא מעלה, שברובם מכוונים כלפי העולם הערבי, צוברים תהודה רבה.
היום (רביעי) יחזקאלי העלה סרטון שלו מתפילה במערת המכפלה שבחברון, שם פנה לאנשים מהעולם הערבי ואמר תחילה: "בוקר טוב ערבים, יודעים איפה אני נמצא? אני אני נמצא באולם של יצחק אבינו ואברהם אבינו במערת המכפלה שלנו".
יחזקאל המשיך: "במהלך התפילה, נזכרתי שאנחנו בני העם הזה כבר 4,000 שנה. הרומאים, היבוסים והכנענים - נעלמו, רק היהודים נשארו. למה? כי אנחנו צאצאי אברהם אבינו. היהודים לא שכחו את ה' שהבטיח להם את ארץ הקודש. לכן, במלחמה הזו, בלבנון, בעזה ובכל מקום, תזכרו - אנחנו היהודים, פה בכוח הזכות ולא בזכות הכוח. שלום עליכם".
 
כזכור, אחרי חיסולו של מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה, יחזקאלי טען כי מדובר בהזדמנות חד פעמית לשינוי דרמטי במזרח התיכון: "אתם יודעים מה יעשו הלבנונים כאשר תיתן להם אופציה לפרוק את חיזבאללה עם נשק? יכול לקרות אפילו הסכם שלום עם לבנון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה