תקשורת ומדיה

מגיש i24NEWS מטיל פצצה: בדרך להסכם שלום עם לבנון?

מגיש ערוץ i24NEWS, צביקה יחזקאלי, דיבר על ההתפתחויות האחרונות בלבנון וחיסולו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, וטען: "הסיפור הוא להמשיך עכשיו עד לנקודה בה העם הלבנוני יגיד שהוא יטפל בשאריות ונעשה הסכם שלום"
מערכת ice | 
צבי יחזקאלי (צילום יורי סקוירסקי)
מגיש ערוץ i24NEWS, צביקה יחזקאלי, התארח היום (ראשון) בתוכנית של אראל סג"ל ואור הלר ב-103FM, שם דיבר על האירועים הדרמטיים בצפון, בראשם חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה על ידי צה"ל וטען כי מדובר בהזדמנות היסטורית שלא תחזור.
צביקה יחזקאלי אמר: "מדובר באירוע בסדר גודל היסטורי אסלאמי. התוכנית הגדולה של השיעים שנתוותה לאט לאט במשך שנים. זה מאוד תלוי איך ישראל תמשיך. גילינו שנסראללה חלש משחשבנו. המודיעין אמר שזה תמיד סיפור אחר מחמאס, ותמיד יש את הגיבוי האיראני והגב הסורי".
יחזקאלי המשיך ותהה: "השאלה איך זה מתרומם מבחינת ישראל, האם אנחנו הולכים לעשות את זה טקטי מבחינת לבנון. בסדר הלבנוני, אתה כן יכול לפרוק את חיזבאללה מנשק. ככה ממנפים מכה. אתם יודעים מה יעשו הלבנונים כאשר תיתן להם אופציה לפרוק את חיזבאללה עם נשק? יכול לקרות אפילו הסכם שלום עם לבנון".
יחזקאלי הוסיף: "נסראללה השתתף בטבח הגדול ביותר של אסד, הוא הרעיב סורים. אני חושב שאיראן חלשה עכשיו. איראן על הרגליים בקטע שחתכת לה זרוע מאוד חשובה. חיזבאללה באמת חטף מכה". 
יחזקאלי דיבר על המכה שנחתה על חיזבאללה: "אין פיקוד, אין שרשרת פיקוד, גם אין מוח צבאי, נסראללה היה מוח תקשורתי שהתווה את הדרך ואנשי הצבא תרגמו את זה לידי מעשה. אין את זה עכשיו. זה מזכיר את סוף מלחמת לבנון. לא עשית את כל העבודה בדאחייה, יש גם את פרויקט הטילים המדויקים, יש לו עוד ארסנל טילים".
לסיום טען כי מדובר בהזדמנות להסכם שלום עם לבנון: "מה שנרדמת אחרי מלחמת לבנון, אתה צריך לעשות את זה היום. הסיפור הוא להמשיך עכשיו עד לנקודה בה העם הלבנוני יגיד שהוא יטפל בשאריות ונעשה הסכם שלום. אם אתה מנטרל את האיום של איראן על המזרח התיכון, זה שחר של יום חדש במזרח התיכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה