תקשורת ומדיה

עיתונאי ישראלי נעצר בביירות: "בן אדם לא יציב נפשית"

דרמה: עיתונאי ישראלי בשם יהושע טרטקובסקי, שמחזיק גם באזרחות אמריקאית ובריטית, נעצר ברובע הדאחייה המזוהה עם חיזבאללה בביירות
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרמה ענקית התרחשה אמש (שלישי) ברובע הדאחייה שבביירות, בירת לבנון, הרובע שמזוהה יותר מכל עם החיזבאללה, שם עיתונאי ישראלי בשם יהושע טרטקובסקי, שמחזיק גם באזרחות אמריקאית ובריטית נעצר.
על פי דיווח של העיתון הלבנוני אל-אח'באר, אותו עיתונאי נעצר על ידי כוחות הביטחון הלבנונים. לטענתם, הוא הגיע לביירות בשבועיים האחרונים בכסות של עיתונאי. על פי דיווחים בתקשורת הישראלית, מדובר בחרדי שהתגורר בעבר בעיר ירושלים. עוד דווח כי בנושא מוכר ומטופל על ידי הרשויות בישראל.
על פי הדיווח באל-אח'באר הלבנוני, יהושע טרטקובסקי נכנס כאמור כבר לפני שבועיים ללבנון יחד עם עוד מספר עיתונאים נוספים, באמצעות הדרכון הבריטי שהיה ברשותו. אחד המכרים של יהושע טרטקובסקי  התראיין ל-N12 שם חשף מספר פרטים מעניינים מאוד על פועלו של הישראלי שנטען כי הוא עיתונאי.
מכרו של יהושע טרטקובסקי סיפר כי "לפני שהגיע ללבנון הוא טייל בכל העולם. מדובר בבן אדם לא יציב נפשית. בעבר הוא היה הולך להפגנות בכפרים פלסטינים נגד גדר ההפרדה ונעצר על ידי כוחות צה"ל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה