תקשורת ומדיה

טילטיל בהספד קורע לב: "תן נחת למשפחה, אנחנו אוהבים אותך"

טילטיל ספד בבית העלמין לחברו הטוב חנן יבולנקה ז"ל, שנרצח בטבח ב-7 באוקטובר: "כל העם כולו יודע מי אתה. השרשת בנו רק לב. רק דברים טובים. אני פשוט אוהב אותך, כולנו אוהבים אותך חנן". צפו
מערכת ice | 
טילטיל (צילום אור גפן)
מנחה הטלוויזיה וכוכב "האח הגדול" לשעבר, לירון אורפלי, הידוע בכינויו טילטיל, חווה טרגדיה קשה ב-7 באוקטובר אחרי איבד את חבר הילדות הטוב שלו, חנן יבלונקה ז"ל, שנרצח בטבח המחריד של ה-7 באוקטובר, נחטף על ידי חמאס וגופתו הוחזרה במבצע של צה"ל ושב"כ. היום (שני) לציון שנה לטבח, משפחתו וחבריו של יבלונקה ז"ל עלו לבית העלמין בנחלת יצחק שבתל אביב, שם ערכו טקס אזכרה קורע לב.
טילטיל ספד לחברו יבלונקה ז"ל ולא הותיר אף עין יבשה: "קשה לי. שנה עברה מה-7 באוקטובר. אתה לא נמצא איתנו. כל החברים, כל המשפחה, כל העם כולו יודע מי זה חנן יבלונקה. את הלב הענקי שלך, את החיוך, את הצחוקים, את החברמניות שלך. כל פעם שאני מדבר על זה אני מתרגש. אנחנו כולנו אוהבים אותך".
טילטיל וראובן, אביו של חנן יבולנקה ז"ל (צילום: אור גפן)
טילטיל ומשפחתו של חנן יבולנקה ז"ל (צילום: אור גפן)
טילטיל המשיך: "רק שתדע שאלה שפגעו בך חנן - צה"ל עושה את העבודה בהם יופי יופי. רציתי רק שתדע את זה שהחיילים שלנו עושים את העבודה עכשיו למענך ובשבילך חנן. אנחנו כולנו אוהבים אותך חנן. פה, כל חברי הילדות שלך מנחלת יצחק מאחורי, המשפחה האהובה שלך, השכנים, כולנו אוהבים אותך. השרשת בנו רק לב, רק לעשות צחוק. רק דברים טובים. אני פשוט אוהב אותך, כולנו אוהבים אותך חנן".
 

לסיום אמר טילטיל בכאב: "אני מאחל למשפחה הזאת, ולך ראובן יבלונקה (אבא של חנן), שאני יודע אישית כמה אתה עזרת לאנשים, כמה דאגת לאנשים, ואני אומר ריבונו של עולם - תן נחת למשפחה הזאת, כי מגיע להם ולכל המשפחות שקיבלו את המכה הזאת. ראובן יבלונקה, אני רוצה להגיד לך - האוצר הזה שנמצא פה הוא האוצר של כולנו. אינשאללה כל זה ייפסק, לא יהיו מלחמות, החטופים שלנו יחזרו הביתה עם הלוחמים שלנו". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה