תקשורת ומדיה

נציגת ישראל לתחרות מיס יוניברס חוטפת: "מספיק עם השיט הזה"

אחרי שנעדרה מהתחרות במשך שנתיים, ישראל שוב בחרה נציגה לתחרות היופי העולמית "מיס יוניברס". אז למה התחרות נערכה במיאמי, מדוע הזוכה כבר הפסידה בתחרות שנערכה בישראל ולמה היא לא מוגדרת "מלכת היופי"?

מערכת ice |  1
אופיר קורסיה (צילום מתוך חשבון האינסטגרם edgar.entertainment@)
הביקורת הקשה נגד תחרויות יופי בשנים האחרונות הביאה לביטול תחרות מלכת היופי השנתית שהתקיימה בישראל משנת 1950. התחרות שקיים שבועון "לאשה", הצמיחה כידוע מתוכה כמה מהכוכבות הגדולות בישראל, ביניהן גל גדות, אילנית לוי, לירן כוהנר, לינור אברג'יל, מירי בוהדנה ועוד.
למרות שהתחרות השנתית הקלאסית של לאשה לא תתקיים גם השנה, אמש נבחרה נציגת ישראל לתחרות העולמית דווקא במיאמי. הזוכה, על פי דיווח של ערב טוב עם גיא פינס, היא אופיר קורסיה, בת 24 מראשון לציון, המתגוררת ב-LA בשנתיים האחרונות. קורסיה, מתברר, כבר התמודדה בתחרות מלכת היופי הרשמית בישראל ב-2021, אך לא נבחרה במקום הראשון.
הטקס החריג, שאינו מוגדר כטקס בחירת מלכת היופי, התקיים ביוזמת איש עסקים יהודי אמריקאי ובתמיכת בקונסוליה הישראלית, במטרה לקדם את הדימוי של ישראל באמצעות התחרות העולמית.
התחרות, שתתקיים בחודש הבא, גררה גם הפעם ביקורות מגולשות ברשת שטענו: "חבל מאוד שחזרנו לשפוט נשים על פי יופי", "עוד פעם התחרות הלא רלוונטית והמגוחכת הזאת", "די נו, שנת 2024. מספיק עם השיט הזה".
 
כזכור, ההתנגדות לתחרות מלכת היופי היא שהיא מטפחת מודל יופי מוגבל ובעל סטנדרטים נוקשים של משקל וגובה וכן מהסיבה הפשוטה שהיא מנציחה מסורת מיושנת ובעייתית של החפצת נשים ודירוגן על פי פרמטרים של רזון ומראה חיצוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבנתי שזו תחרות נחותה, אבל מה אתם רוצים מאופיר?!
    אלמוני 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא רק מתמודדת! והיא מייצגת את המדינה שלנו דווקא בתקופה קשה כל כך! תעזבו אותה בשקט!
    סגור