תקשורת ומדיה

ערוץ החדשות הישראלי החדש זועם: "רואים בחומרה את תקיפת הצוות"

מ-i24NEWS נמסר בתגובה לתקיפת העיתונאית עדי כהן אמש במהלך ההפגנה בשער בגין: ״אנחנו רואים בחומרה את תקיפת צוות i24NEWS אמש, וכל הפרעה לעיתונאים במהלך מילוי תפקידם. הפרעה לדיווח, שיבוש סיקור ותקיפת עיתונאים הם קו אדום שנחצה וראוי לכל גינוי״
מערכת ice |  3
i24NEWS (צילום מסך i24NEWS)
זעם גדול בערוץ החדשות החדש של ישראל, i24news לאחר תקיפתה של עיתונאית המערכת בהפגנה שנערכה בשער בגין. האלימות נגד עיתונאית הסלימה מאוד בשנה האחרונה כשלא מעט מהם הותקפו כשסיקרו הפגנה כזו או אחרת.
מ-i24NEWS נמסר בתגובה לתקיפת העיתונאית עדי כהן אמש במהלך ההפגנה בשער בגין: ״אנחנו רואים בחומרה את תקיפת צוות i24NEWS אמש, וכל הפרעה לעיתונאים במהלך מילוי תפקידם. הפרעה לדיווח, שיבוש סיקור ותקיפת עיתונאים הם קו אדום שנחצה וראוי לכל גינוי״.

ערוץ i24NEWS, שנכנס לאחרונה בישראל בפעם הראשונה בשפה העברית, הוא ערוץ תקשורת מוכר ופופולרי מאוד בצרפת גם בשפה הצרפתית, הפועל מאז 2013 ומשדר לכל העולם גם באנגלית וערבית. אלא שבחודשים האחרונים, נשמעות קריאות בצרפת להחרים את הערוץ ואפילו היו כאלה שטענו כי "יש לאסור עליו לשדר", זאת בטענה שהוא ערוץ ציוני ופרו ישראלי.
על פי דיווח ב"וואלה"', לאחרונה, ישנן קריאות מצד פוליטיקאים וחברי פרלמנט צרפתים נגד שידורי הערוץ במדינה. כך למשל איימרי קארון, חבר האסיפה הלאומית בצרפת, שהעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא כתב: "i24 תקף את יוצרת הקולנוע היהודייה-אמריקאית שרה פרידלנד על כך שהתבטאה נגד רצח העם המתמשך בעזה והביע סולידריות עם הפלסטינים. ערוץ פרו-נתניהו זה תומך בזוועות שבוצעו בעזה כבר 11 חודשים. תזכירט לנו מדוע נאסר על RT לשדר בצרפת?".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבל לא היו ביצים, אה? (ל"ת)
    אז לא קרהכלום 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מי מכיר ומי צופה בערוץ הזה? (ל"ת)
    קשקשנים 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלו אותם יצורים שצורחים דמוקרטיה דמוקרטיה איזה עולב (ל"ת)
    דן 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור