תקשורת ומדיה

ערוץ 14 בפאדיחה ענקית: צפו בתיעוד המביך שמשגע את הרשת

ערוץ 14 העלה לרשתות החברתיות ליעוד של נפילה בדאליית אל כרמל וכתב ברקע: "לבנון עולה באש". הפאדיחה של הערוץ הפכה ויראלית, וברשתות החברתיות לא ריחמו: "אין משמעות לאמת, אל תבלבל אותם עם עוד עובדות". צפו
מערכת ice |  3
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע המתיחות הגוברת בגבול הצפון ועליית המדרגה במתקפות של ישראל וחיזבאללה, בימים האחרונות אירעו הפצצות עזות של צה"ל בלבנון, ושיגורים לטווחים ארוכים ביותר של ארגון הטרור הלבנוני.
בערוץ 14 העלו לרשתות החברתיות שלהם תיעוד של פיצוץ, וברקע הם כתבו: "לבנון עולה בלהבות". אלא שבהמשך, התמונה המלאה התבררה והפאדיחה הענקית של ערוץ 14 נחשפה, זאת לאחר שברשתות החברתיות חשפו את המבוכה, לפיה הנפילה המדוברת היא בכלל לא מלבנון, אלא מדאליית אל כרמל.
משתמש בטוויטר העלה ציוץ בו הוא צירף את הפוסט של ערוץ 14 וכתב: "שלום לערוץ 14, זו לא לבנון, אלא דאלית אל כרמל. אפשר לראות בבירור את אוניברסיטת חיפה ברקע". הצייצנים ממש לא ריחמו על הערוץ, והתיעוד המביך הטריף את הרשת וגרר אלפי לייקים ותגובות איתו.
 
המגיבים תקפו בזה אחר זה וכתבו בין היתר: "אין משמעות לאמת", לטמטום אין גבולות", "אל תבלבל אותם עם עובדות", "אצלם ערבים זה ערבים", "ערוץ 14 הוא ערוץ של מטומטמים", ועוד שלל של תגובות דומות. מה דעתכם?
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל כך מתאים להם חובבנים (ל"ת)
    לא יעזור 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    כמה פאדיחות גרועות מאלה ב12,13,11? אלפים! (ל"ת)
    ככה זה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    צוחק אחרון
    צוחק מיש 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני תוהה מי המטומטם? נראה לי יותר אלו שייחסו את הכותרת לנפילה בדליית אל כרמל. וכמובן הבמה הכה חשובה אתר ice שרץ כמו ילד מתלהב. פשוט וברור שהכותרת באה לתאר את המצב הכללי בימים האחרונים על אף הנפילה בדא"כ.. חבל שזה מורכב לכם העניין של לזכור את הטוב כשכואב קצת.
    סגור