תקשורת ומדיה

בזק בינלאומי חושפת: אלה חוות השרתים העצומות של החברה בישראל

בזק בינלאומי ערכה השבוע סיור VIP לנציגים בכירים בחברות וגופים מוסדיים בדאטה סנטר של החברה  אשר ממוקם בפארק אפק ראש העין, שם חשפה את חמש חוות השרתים של החברה בישראל ואת היכולות המדהימות שלהן
מערכת ice | 
בזק בינלאומי (צילום יחצ)
בזק בינלאומי ערכה השבוע סיור VIP לנציגים בכירים בחברות וגופים מוסדיים בדאטה סנטר של החברה  אשר ממוקם בפארק אפק ראש העין. 
במפגש חשפה החברה את מערך חוות השרתים שלה המספקים פתרונות מתקדמים לאירוח וניהול המידע הארגוני בצורה מאובטחת, הכולל 5 חוות שרתים בישראל וכן את הפתרונות שמציעה החברה לאירוח בחוות שרתים מחוץ לישראל, כדוגמת שיתוף הפעולה שחתמה בזק בינלאומי ביחד עם חברת ספארקל מבית טלקום איטליה המאפשר אירוח בחוות שרתים אשר ממוקמת באתונה, יוון.
המפגש החל בסקירה של קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, שהציג את העידן החדש של בזק בינלאומי כחברה הממוקדת בפתרונות ICT ואינטגרציה למגוון ארגונים, את מנועי הצמיחה המרכזיים בענן, בדאטה סנטר, בסייבר ובתקשורת הגלובלית, ועל התרחבות החברה לפתרונות מתקדמים מעולמות ה AI   , ML , Big Data ועוד.
לצד זאת שמעו הבכירים בחברות על המורכבות של מעברים טכנולוגיים על ידי קובי אביב, מנכ"ל Tiff-All, שהציג למשתתפים את מגוון הפתרונות שהם מציעים להעברת חוות שרתים במגוון רחב של היקפים – החל מארונות בודדים ועד לכלובי ענק.
בנוסף, הוצג במפגש פתרון ההגנה האופטימלי מול מתקפות DDoS אותו הציג דודו אהרון, סמנכ"ל המכירות והשיווק של FlowSec, המיוצגת על ידי בזק בינלאומי - פתרון אשר כבר הוטמע בהצלחה בקרב מאות ארגונים והוכח כיעיל במיוחד מול המתקפות המתגברות על דומיינים ישראליים מאז פרוץ הלחימה ב-7/10.
סיור בכירים בדאטה סנטר של בזק בינלאומי (צילום: יח"צ)
המפגש המוצלח נחתם בסיור VIP מיוחד ללקוחות החברה על ידי אלי קרוק,  מנהל מוצר DATA Centers בבזק בינלאומי, אשר עבר ביחד עם הלקוחות בין האולמות השונים של דאטה סנטר אפק, הכוללים נדל"ן זמין עם תשתיות חשמל וקירור מתקדמות, אשר נבנו בתקנים מחמירים וכוללים את השירותים החדשניים ביותר לניהול חוות שרתים.
סיור בכירים בדאטה סנטר של בזק בינלאומי (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה