השוק

בזק בינלאומי במהלך ענק: זו השותפות שתשנה את פני השוק בישראל?

בזק בינלאומי, הוסמכה כשותפה במעמד Elite Plus של חברת Juniper Networks, מובילה עולמית בתחום הרשתות המאובטחות מונעות בינה מלאכותית. בכך, יוכלו צוותי החברה להציע ללקוחות ליווי מקצועי החל משלבי התכנון, הפריסה והטמעה של הפתרונות באופן מותאם אישית לכל לקוח
מערכת ice | 
בזק בינלאומי בהסכם חדש (צילום בזק בינלאומי)
בזק בינלאומי, אחת מחברות ה-ICT הגדולות בישראל, הוסמכה כשותפה במעמד Elite Plus של חברת Juniper Networks, מובילה עולמית בתחום הרשתות המאובטחות מונעות בינה מלאכותית.
Juniper Networks מציעה פתרונות בתחום התקשורת, בהם ניתוב, מיתוג, מרכזי נתונים, ופעילה בעיקר בתחום רשתות בעלות ביצועים גבוהים וניתוח ביצועי הרשת על בסיס חווית משתמש הקצה, תוך רתימת יתרונות הבינה המלאכותית (AI) ולימוד המכונה (ML) לעולמות התקשורת ואבטחת המידע. 
רמת שותפות Elite Plus היא הרמה הגבוהה ביותר בקרב שותפי Juniper כאשר בזק בינלאומי היא מבין הבודדות בישראל שזוכה להיכלל בה. היא משקפת את המחויבות של בזק בינלאומי בהרחבת המומחיות בטכנולוגיות של Juniper. מומחיות זו תאפשר לצוותי החברה להעניק ללקוחות המשותפים חוויית לקוח ברמה גבוהה. במסגרת שדרוג השותפות שתי החברות סיכמו על בניית תוכנית השקעות משותפת על מנת לעמוד ביעדי החברות באמצעות מאמצי שיווק ופיתוח משותפים. 
המעמד החדש הינו תוצר של שותפות רבת שנים בין החברות שהובילה למספר רב של פרוייקטים מוצלחים, כאשר לאחרונה זכתה בזק בינלאומי בתואר Tier 1 Vendor בתחום פרוייקטי רשתות מחשוב על ידי חברת STKI.
משמעות מעמד ה-Elite Plus היא שצוותי בזק בינלאומי יוכשרו בידע מקצועי הנרחב ביותר בכל סל הפתרונות המלא של Juniper. הסמכת ה-Elite Plus מאפשרת לצוותי בזק בינלאומי להציע ללקוחות ליווי מקצועי החל משלבי התכנון, הפריסה והטמעה של הפתרונות באופן מותאם אישית לכל לקוח.
גל אראל, מנהלת מוצר Networking בבזק בינלאומי: "מדובר בסיום מוצלח של תהליך שנמשך כשנה בו השלמנו הסמכות, כולל המבדק החיצוני ה-Partner Assurance שמעיד באופן רשמי על איכות השירות שאנחנו נותנים ללקוחות המשותפים שלנו, הטמענו פרויקטים מורכבים ובנינו תכנית עבודה משותפת להמשך צמיחה ושגשוג. השותפות שלנו עם Juniper הולכת שנים רבות אחורה, ואנחנו עם הפנים קדימה למימוש הפוטנציאל והחזון המשותף לטובת הלקוחות שלנו".
אחיעד ויינר, מנהל שותפים אזורי ב-Juniper, ציין במעמד הענקת מגן השותפות לבזק בינלאומי כי: "Juniper שמחה להעניק לבזק בינלאומי את מעמד ה- Elite Plus, המעמד הגבוה ביותר של שותפות. בזק בינלאומי מתמקדת שנים רבות במתן פתרונות תקשורת ו- IT, בדיוק התחום בו ממוקדת Juniper. השותפות ניתנה בשל הניסיון הנצבר לאורך השנים ההולך ומעמיק. אנו בטוחים שהקשרים המצוינים בינינו לבין בזק בינלאומי יוביל לשירות מצוין עבור לקוחות שיבחרו בפתרונות Juniper בישראל". 
שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, מסר: "Juniper Networks היא אחת מהמובילות העולמיות בתחום פתרונות רשת מוכווני בינה מלאכותית. היא הייתה מהחברות הראשונות בשוק אשר אימצו טכנולוגיות בינה מלאכותית לתחום התקשורת, מתוך כוונה לפתח פתרונות קישוריות אשר יודעים לנהל את עצמם באופן אוטונומי".
"לבזק בינלאומי שותפות ארוכת שנים עם Juniper וכעת אנו מרחיבים את השותפות וזוכים למעמד הגבוה ביותר, אשר יאפשר לנו להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי יותר. ההסמכה ברמת Elite Plus היא תוצאה ישירה של מצוינות בלתי מתפשרת של עובדי בזק בינלאומי השואפים להביא ללקוחותינו את השירות והידע המקצועי הנרחב. שיתוף הפעולה עם Juniper Networks יוביל להשקעת משאבים נרחבת על מנת לקדם פתרונות מתקדמים אלו בקרב הלקוחות שיחפצו בכך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה