רכילות עסקית

בשורה משמחת ללקוחות בזק בינלאומי: זה השירות החדש שיוצע

בזק בינלאומי חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אטרה לשיווק ויישום פתרונות לניהול מערכי IT מבוססי AI. "מתרגשים להביא פתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה ללקוחותינו תוך כדי הגדלת שיתוף הפעולה עם חברת טכנולוגיה ישראלית, כחול לבן"
מערכת ice | 
רון גלב (צילום freepik, רמי זרנגר, vecteezy)
חברת בזק בינלאומי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אטרה (Atera) הישראלית, המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לניהול, חיזוי, מניעת תקלות וקריאות שירות למערכי מחשוב (IT) בארגונים. בזק בינלאומי בחרה בחברת אטרה כשותפה אסטרטגית המספקת פתרון הוליסטי הכולל מערכות שליטה מרחוק  'RMM' , ניהול קריאות שירות ‘Service Desk’ וניהול כולל של מערכות המידע בפלטפורמה אחת הוליסטית וקלה לתפעול. 
במסגרת שיתוף הפעולה תציע בזק בינלאומי ללקוחותיה בישראל ובחו"ל את הפתרונות לניהול מערכות המידע וניהול קריאות השירות ‘Service Desk’, תוך שימוש בפתרונות מתקדמים וקלים להטמעה.
"בזק בינלאומי שמה לה למטרה להביא את החדשנות בתחום ניהול מערכות המידע וניהול קריאות שירות", אומר משה פורת, דירקטור פיתוח עסקי וחדשנות בבזק בינלאומי טק. "אנו שמחים על ההזדמנות לשלב כוחות עם חברת טכנולוגיה ישראלית מובילה כאטרה, שותפות שתחזק את מגוון הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והחדשניים שאנחנו מביאים ללקוחותינו, בעיקר ללקוחות ה- B2B ובו בזמן תגדיל את נתח השוק עבורנו. 
פורת הוסיף: "שיתוף הפעולה ההדוק של אטרה עם מיקרוסופט, יחד עם יכולת הבינה המלאכותית אשר אטרה משלבת במערכות שלה הופכות את השותפות למעניינת ואסטרטגית עוד יותר עבור בזק בינלאומי שמנהלת מערך הפצה של מוצרי מיקרוסופט בישראל ומכירה היטב את הערך של יכולות הבינה המלאכותית עבור לקוחותיה. אנו מתרגשים להביא פתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה ללקוחותינו תוך כדי הגדלת שיתוף הפעולה עם חברת טכנולוגיה ישראלית, כחול לבן, במיוחד מעולמות ה-AI".
"אטרה גאה ושמחה על השותפות החדשה עם בזק בינלאומי. אין לי ספק שלקוחות ישראלים רבים יוכלו ליהנות מהשילוב המנצח בין הטכנולוגיה המתקדמת של אטרה לניהול מערכות מידע, הפתרונות והשירות של בזק בינלאומי ללקוחותיה״ אומר עומר פוקס, סמנכ״ל שותפויות עסקיות בחברת אטרה. "אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה הזה ובטוחים שהוא יניב צמיחה משמעותית לאטרה בשוק המקומי וגם מעבר לים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה