תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 לא מפחד: "אי אפשר להשאיר ואקום"

אחרי הביקורות על הנסיעה לניו יורק, מגיש חדשות 12 עופר חדד מביע את דעתו על נסיעת נתניהו: "דל״פ או לא (לא מעניין). נתניהו צריך לצאת לאו״ם. נשיא אירן זוכה לראיון בתפוצת ענק בCNN עם מסמך האשמות, שורת ראשי מדינות מעל בימת האו״ם במסע תעמולה אנטי ישראלי"
מערכת ice | 
עופר חדד (צילום הדס פרטוש פלאש 90)
הנסיעה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לניו יורק כדי לנאום ולחשוף את הדברים שבעולם מנסים אולי להסתיר לגבי חיזבאללה ולבנון ובטח לגבי החמאס בעזה, מוציאה חלק מאנשי התקשורת מדעתם, אבל יש גם אנשי תקשורת שמגבים את נתניהו.
שמעון ריקלין כתב: "ההתנגדות. לכל דבר או מעשה של נתניהו. מלמדת. שלא דיבוריו או מעשיו מעניינים את המבקרים. אלא הוא עצמו. הכל לא ולא. הכל נורא ואיום. בסדר. מבין את 12 ידיעות והארץ שהפחדות הקבועות שלהם מוכרות. אבל מה עם קצת אחריות לאומית? ככה הנסיעה לאו״ם. גוואלד! אולי תפסיקו כבר עם ההיסטריה שלכם?".

אפילו מגיש חדשות 12 עופר חדד חשב דומה: "דל״פ או לא (לא מעניין). נתניהו צריך לצאת לאו״ם. נשיא אירן זוכה לראיון בתפוצת ענק בCNN עם מסמך האשמות, שורת ראשי מדינות מעל בימת האו״ם במסע תעמולה אנטי ישראלי. מלחמה, נכון. אבל יש תכניות פעולה, יש טלפון אדום אם תיפתח הזדמנות, ואם תהיה דרמה של ממש יש כנף ציון. אי אפשר להשאיר ואקום".
לעומתם, בן כספית אמר על נסיעת רה"מ לניו־יורק: "המחשבה לסוע עכשיו בשביל הנאום המטופש הזה - הנאומים לא משנים כלום, הם רק מוסיפים שני מנדטים זמניים בארץ. האולם יהיה ריק והאפקט יהיה אפס. כל מה שהם רוצים זה לקחת את הכביסה לניקוי יבש, לאסוף את הפרחים ולהחזיר ארצה ולהרגיש מלכי העולם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה