תקשורת ומדיה

מנחת הטלוויזיה הישראלית משנה כיוון: זו התוכנית החדשה שתגיש

רומי גיאור, כוכבת הריאליטי ומנחת הטלוויזיה הישראלית, משיקה פודקאסט אישי חדש בשם "מי מספר לכם?", ששייך ל'אודיותר', שם תגיש לראשונה בקיירה שלה פודקאסט
מערכת ice | 
רומי גיאור ואן זיוי (צילום רומי גיאור)
רומי גיאור, בוגרת תכניות הריאליטי "2025" ו"האח הגדול vip" ומי שמוכרת מהשנים האחרונות כמראיינת ומנחה ב"ישראל בידור״, "מאקו סלבס ו״חי בלילה״, משיקה פודקאסט אישי חדש.  הפודקאסט - "מי מספר לכם?" - שייך ל'אודיותר', רשת פודקאסטים בתחומי התרבות, בידור והלייף סטייל מבית ADIO, ספוטיפיי ישראל.
מדי שבוע, רומי תארח בו מיטב הסלבס שבסביבות גילה, שיספרו לה על המשברים והשיאים המלווים אותם בחייהם. רומי מבטיחה תכנית נקייה מבולשיט ופוליטיקלי קורקט. היא מתחייבת לגעת בעצבים הרגישים ביותר של המרואיינים ולדבר על כל מה שמעסיק אותם, אותה ובעיקר מעניין אותנו: סקס, דייטים ומערכות יחסים, התמודדות עם שברון לב, רשתות חברתיות, חברויות, קריירה וכסף. מפעם לפעם, רומי תקליט פרקי ספיישל קצרים בהם תספק הצצה לחייה האישיים.
בפרק הבכורה, רומי מארחת את אושיית הרשת וכוכבת הריאליטי אן זיוי. למי שתהה, השיחה בין השתיים סיפקה כמה ניצוצות באויר, שלא השאירו אף אוזניים אדישות. אחרי שפירגנה לאקסים שלה וחשפה שהסיבה שמצאה זוגיות בקלות היא הידיעה שיש בעולם גברים שווים, זיוי, שרק השנה בישרה לעולם על אירוסיה ליניב וייס, הפגינה נאמנות כלפי בכיר ליבה, כשענתה מבלי למצמץ "פורנו עם בן הזוג - כן; סקס עם גבר אחר תמורת מיליון דולר – לא".
שחר חיימוביץ' מנהל התוכן ב'אודיותר': "רומי מביאה משהו חדש לזירת הפודקאסטים: ראיונות חשופים, בגובה העיניים, על הנושאים שמעניינים את כולנו והכי חשוב - בלי בושה! אם תרצו, רומי היא אליס קופר הישראלית ואנו מזמינים את קהל המאזינים והעוקבים ליהנות ממנה ומהמוצר הרדיופוני החדש שיצרה עבורם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה