תקשורת ומדיה

אבי נשר מתפוצץ בגאווה: סרט הבכורה של בתו בדרך לטקס האוסקר

"קרוב אלי", סרט הביכורים של הבמאית הצעירה תום נשר היה הזוכה הגדול של טקס פרסי אופיר. סרטה של נשר גרף 4 פרסים ורשם הישג עצום כשזכה בכבוד להיות הנציג הישראלי בטקס פרסי האוסקר | כל הפרטים
עידו מור | 
צוות קרוב אלי (צילום האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה)
למרות שהסרט "קרוב אלי" של הבמאית הצעירה תום נשר, ייצא לאקרנים רק בעוד יומיים הוא כבר הצליח לזכות בהצלחה כבירה ולזכות בשורה של פרסים. נשר, אשר מוכרת גם כבתו של הבמאי המצליח אבי נשר, הצליחה לצאת דיי במהרה ממשבצת 'הבת של', כשהציגה בסרט הביקורים שלה תוצר איכותי ובלתי מתפשר.
אמש (שני) בטקס פרסי אופיר, "קרוב אלי" של נשר היה הזוכה הגדול של הערב. סרט הביכורים של תום נשר זכה בארבעה פרסים הערב: הסרט העלילתי הטוב ביותר, הבימוי הטוב ביותר, השחקנית הראשית הטובה ביותר (לליה אללוף), ופרס העריכה הטובה ביותר.

מתוך הסרט "קרוב אלי", צילום: תום נשר
יתרה מזו הוא גם יהיה הנציג הישראלי בטקס פרסי האוסקר האמריקאי שיקרה ב-3 למרץ 2025. בשונה מתום, במהלך הקריירה הקולנועית של אביה הוא זכה בשורה של פרסים, אך הבמאי אבי נשר (שהודיע כבר שיפרוש מעשייה קולנועית), טרם הצליח להגיע אל השטיח האדום.

תום נשר והוריה הבמאי אבי נשר ואימה הצלמת והאמנית איריס נשר בהקרנה של "קרוב אליי", קרדיט: רפי דלויה
נשר הנרגשת, שיצרה את הסרט בהשראת אובדן אחיה הקטן ארי שנהרג בתאונת דרכים כשהיה רק בן 17, הודתה בדמעות "למשפחתי - אמא שלי, אבא שלי ואחי ארי שהם בלב שלי".
נשר ומשתתפים נוספים בסרט, הגיעו לטקס כשהם לובשים חולצות שחורות עם סמל החטופים והכיתוב: "קדושת החיים מעל הכל". בנאום הזכייה בפרס הבימוי התייחסה נשר גם לחטופים ואמרה ש"אף שמחה לא תהיה שלמה עד שהם יהיו כאן".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה