תרבות ופנאי

אבי נשר מתפוצץ מגאווה: זה ההישג הענק שקטפה בתו בפסטיבל היוקרתי

סרט הביכורים של תום, בתו של הבמאי אבי נשר, העונה לשם "קרוב אליי" זכה בפרס הראשון בתחרות ה-Viewpoints בפסטיבל טרייבקה המפורסם בניו יורק. תום נשר הגיבה להישג הענק שקטפה ואמרה: "אין לי מספיק מילים כדי לתאר את ההתרגשות"

מערכת ice | 
אבי נשר (צילום פלאש 90)
לאחר שדווח כי סרטה של תום, בתו של הבמאי המוערך אבי נשר, העונה לשם "קרוב אליי" יתחרה בתחרות Viewpoints ויוקרן בפסטיבל היוקרתי בניו יורק, היום (שישי) נודע כי נשר רשמה הישג מרשים בתחרות המפורסמת. 
סרטה של הבמאית תום נשר זכה בפרס הראשון בתחרות ה-Viewpoints בפסטיבל  טרייבקה היוקרתי, בזכות הסרט "קרוב אליי". סרט הביכורים של הבמאית הצעירה נכתב לאחר שאחיה ארי נהרג בתאונת דרכים בשנת 2018.
הסרט עוסק במאמציה הרבים של עדן, לאתר את אהובתו של אחיה נתי, שנהרג בתאונת דרכים. במהלך הסרט, הצופים נחשפים לגילויים מרעישים וחדשים שנפתחים בפניה של עדן ולאחר שזו מוצאת את אהבתו הסודית של אחיה, בין השתיים נרקם קשר חברי מיוחד.
תום נשר, אשר זכתה לכבוד ענק בטקס היוקרתי בניו יורק, התייחסה להישג המרשים שקטפה: "אין לי מספיק מילים כדי לתאר את ההתרגשות, השמחה והגאווה הענקית שאני חשה כרגע. תודה לצוות השחקנים המוכשר שלי, להפקה, למנהלי הפסטיבל ג׳יין רוזנטל ורוברט דה נירו שעמדו בלחצים ובחרו סרט ישראלי לפסטיבל, ולשופטים שבחרו בו כזוכה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה