תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 עוזבת את תפקידה: "זה לא שלום, זה רק להתראות"

מגישת מבזקי החדשות ברדיו של חדשות 12 מודיעה שהיא נאלצת להיפרד: "הבנתי שלא מדובר בחיידק אלא במחלה חשוכת מרפא"
מערכת ice |  1
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
מגישת חדשות 12 שני בירנבוים מודיעה הערב (שני) כי היא נפרדת מתפקידה כמגישת מבזקים ומתקדמת ליעד הבא.
בירנבוים נפרדת אחרי תקופה לא קצרה בחדשות 12 שנמשכה 4 שנים. בפוסט שפרסמה לעוקביה הערב ברשתות החברתיות כתבה: "זה לא שלום, זה רק להתראות. איפשהו בתחילת הקריירה שלי, כשעוד הייתי כתבת נוער, אמר לי אלון הבמאי בטלוויזיה החינוכית שעיתונות זה חיידק. 'אם יש לך את זה, אי אפשר לחיות בלי זה'. עם השנים הבנתי שלא מדובר בחיידק אלא במחלה חשוכת מרפא".
לדבריה היא ניסתה לעזוב את תחום העיתונות כבר בעבר אך התקשתה בכך מאוד: "אחרי כמה ניסיונות כושלים לפרוש מהתחום למען אתגרים אחרים, הבנתי שלא צריך לצאת בהכרזות סיום, אלא פשוט לקחת הפסקה. אז אחרי שלוש עשרה שנים רצופות בעיתונות אני מוחקת את כל הפושים מהטלפון, מפסיקה לכוון שעון מעורר ל-3:40 לפנות בוקר ונפרדת מהדמות הרדיופונית שלי. רק לבינתיים. אולי הפעם זה יצליח".
בירנבוים ציינה בעיקר את תפקידה כמגישת מבזקי חדשות ברדיו אך בתקופת עבודתה בחברת החדשות היא גם הגישה את המהדורה הצעירה שמיועדת לילדים ובני נוער, וגם הופיעה לא מעט על מסך הטלוויזיה ככתבת לענייני המלחמה באוקראינה של אפליקצית N12.
בהמשך הפוסט כתבה בירנבוים: "הרבה תודות צריכות להיכתב כאן, במיוחד לבית שלי בארבע השנים האחרונות - חדשות 12. מקום שמקדש את הערכים העיתונאיים, חותר למצוינות ובעיקר משפחה אחת גדולה. והתודה הכי גדולה היא לבוס המדהים שלי ישי הראל שעזר לי להגשים את כל החלומות שלי מגיל 15. עכשיו הגיע הזמן לצאת להגשים חלומות חדשים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בריאות הגוף והנפש (ל"ת)
    שני בירנבוים 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור