תקשורת ומדיה

מה קורה בעיתון הישראלי? חמישה עורכים עזבו תוך ארבע שנים

דניאלה גיזנבורג, מי שהייתה עורכת הטכנולוגיה של "ישראל היום", סיימה את תפקידה ותשמש עורכת ערוץ הדיגיטל ב-ynet. מאז ינואר 2020 עזבו את אותו התפקיד ארבעה עורכים נוספים: אורי ברקוביץ', גיא לוי, ינון בן שושן וניב ליליאן. מהי הסיבה לתחלופת הבזק באותו התפקיד?
מערכת ice | 
ישראל היום (צילום פלאש 90)
דניאלה גינזבורג מונתה הבוקר (שני) לעורכת ערוץ הדיגיטל ב-ynet. גינזבורג, בת 30 מכפר סבא, מגיעה לאחר תקופה ב"ישראל היום", שם הייתה כתבת ועורכת מדור הטכנולוגיה והמדע. לפני כן שימשה כעוזרת מחקר במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) ועסקה בחקר גיאופוליטיקה עולמית והמעורבות הרוסית במזרח התיכון בפרט.
למרות שבהודעה שנמסרה לתקשורת צוין כי גינזבורג הייתה ב"ישראל היום" כשלוש שנים, בפועל היא משמשת בתפקיד עורכת הטכנולוגיה כשנה. זו אינה העזיבה הראשונה של עורכי מדור הטכנולוגיה של "ישראל היום" בשנים האחרונות. לפני גינזבורג, שימש בתפקיד אורי ברקוביץ, אז פרסם דוד ורטהיים בוואלה כי תוך תוך 3 שנים - ארבעה עורכים עזבו את אותו התפקיד.

דניאלה גינזבורג (צילום: יח"צ)
מאז ינואר 2020, התחלפו בערוץ הטכנולוגיה של העיתון חמישה עורכים שונים. ניב ליליאן, כיהן שנתיים בתפקיד ועזב את המערכת בינואר 2020. במרץ 2020 החליף אותו ינון בן שושן (כיום עורך הטכנולוגיה של וואלה), וכיהן בתפקיד כשנה ו-3 חודשים. לאחר מכן, אייש את התפקיד גיא לוי, בעברו כתב טכנולוגיה ב-ynet.
לאחר עזיבתו של לוי לא אויש התפקיד במשך תקופה, עד מינויו של ברקוביץ', שעזב במאי 2023 - וזמן קצר מאוחר יותר מונתה גינזבורג - שכעת עזבה לטובת ynet.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה