תקשורת ומדיה

מצב הרוח חוגג: העיתון המוביל במגזר הדתי מציין 800 גיליונות

עיתון "מצב הרוח" הודפס לראשונה מאז 2008, וחגג בסוף השבוע האחרון 800 גיליונות. היה מהראשונים להכניס את מהפכת עלוני השבת לבתי הכנסת. בעיתון עיתונאים ותיקים כמו חגי הוברמן, מנחם רהט ומנחם הורוביץ. המו"ל המשותפים בעיתון, שוקי גולובינסקי ואלי עציון: "מודים לכל מי שצועד איתנו בדרך"
מערכת ice | 
לוחם בבית עזתי עם עיתון מצב הרוח (צילום מיכה בריקמן)
בסוף השבוע הקרוב, עיתון "מצב הרוח", המוביל במגזר הדתי-לאומי, המחולק לקראת השבת בבתי הכנסת, ציין בסוף השבוע האחרון ציון דרך משמעותי עם פרסום הגיליון ה-800.
לרגל הציון, ערכו בעיתון גם פרויקט מיוחד: העיתון ביקש מהכותבים הקבועים של 'מצב הרוח' להביא, כל אחד לשיטתו, את 8 האישים שהיו רוצים לראות בהנהגה הישראלית -  איש למאה, איש למאה. בין המשתתפים: חגי הוברמן העורך הראשי, כתב קשת 12 מנחם הורוביץ, העיתונאי מנחם רהט, ישי לפידות ועוד.

צילום מסך מהפרוייקט.
עלון השבת הפופולארי, הודפס לראשונה כבר בשנת 2008.  יו"ר העלון ובעל טור ביקורת מסעדות קבוע הוא שאול יהלום, ומנכ"לי העלון הם אלי עציון ושוקי גולובינסקי בעלי משרד הפרסום במגזר הדתי אשדיר.
העיתון, שהיה מהראשונים להכניס את מהפכת עלוני השבת בבתי הכנסת, הפך לכלי התקשורת המשמעותי במגזר, כשיותר ויותר פוליטיקאים ובעלי השפעה מוצאים בו דרך ישירה להגיע לקהל הבוחרים הדתי-לאומי. בכך באה לידי ביטוי הייחודיות של עיתון במגזר הדתי לאומי.
כך, למעשה, כאשר פוליטיקאים מובילים במגזר הדתי-לאומי, בין אם זה ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט או שר האוצר בצלאל סמוטריץ', רוצים "לדבר אל הבייס" שלהם הם  יעשו זאת לרוב דרך עיתונות במגזר הדתי לאומי.
העיתון, אשר מופץ מדי שבוע בעשרות אלפי עותקים וזוכה לחשיפה של מאות אלפי זוגות עיניים, הצליח לייחד את עצמו בשילוב של הסיקור הפוליטי והמגזרי ולהיות הגדול והמוביל מבין שאר המתחרים בקטגוריה.
העורך חגי הוברמן, והכתבים הבולטים כמו מנחם רהט ויונתן דובוב, מביאים לתוכן העיתון שילוב של דיווחים אקטואליים לצד פרשנות מגזרית ייחודית – שממשיכה להתחדש ולהתאים את עצמה לשינויי הזמן ולהישאר מרכזית ורלוונטית.
המו"ל המשותפים בעיתון, שוקי גולובינסקי ואלי עציון, מסרו ל-ice: "כבר 15 שנה ו-800 גיליונות שהקהל מחפש בכל שבת את העיתון עם הכותבים, הטורים והמדורים האהובים עליו ואנו מודים לכל מי שצועד איתנו בדרך - לחברי המערכת, לכותבים, למפרסמים ובראש ובראשונה למאות אלפי הקוראים הקבועים והנאמנים – אתם חלק מרכזי בצמיחה של העיתון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה