תקשורת ומדיה

קשה לצפייה: זה סרטון משפחות החטופים שנפסל לשידור בטלוויזיה

סרטון מטה משפחות החטופים שנפסל לשידור על ידי הרשות השנייה, כולל תיעוד של מנהרה חשוכה ברצועת עזה ממנה נשמעות צעקות ובכי של תינוק. בסרטון מופיעה תמונה מטושטשת של אישה בהריון. מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "בתוספות מאוחרות שהוכנסו, היה כדי לגרום לפחד קיצוני בציבור"

מערכת ice |  1
מנהרת טרור (צילום דובר צהל)
על רקע הדיווחים על תקיעות במו"מ לשחרור החטופים, מטה משפחות החטופים פרסם סרטון קשה לצפייה שנפסל לשידור על ידי הרשות השנייה. הסרטון כולל תיעוד של מנהרה חשוכה שבמהלכה נשמעות צעקות ובכי של תינוק, ותמונה מטושטשת של אישה בהיריון. הכיתוב המלווה את הסרטון מציין את פרק הזמן שחלף מאז ההתרחשויות: "עברו כבר יותר מ-9 חודשים".
החלטת הרשות השנייה להפסיק את שידור הסרטון עוררה התנגדות רבה מצד מטה משפחות החטופים. במטה טוענים כי הסרטון נועד להמחיש את האסון ואת תחושת הייאוש שהם חווים, ומבקרים בחריפות את התנהלות הממשלה. ב"אולפן שישי" דווח אמש כי למרות פסילת הסרטון לשידור, שודר חלק ממנו לציבור.
התקפות נוספות מופנות כלפי שרים בקבינט, אשר לדבריהם מהווים תמרור אזהרה לכל אזרח. לפי הצהרת המטה, "יידע כל אזרח כי במידה וייחטף בפיג'מה ממיטתו בשבת בבוקר, ראש הממשלה שלו יעשה הכול כדי לשמור על כיסאו, גם במחיר הפקרתו למוות במנהרות החמאס בעזה".
 
מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "ליבנו עם החטופים ומשפחותיהם, וכמו כל עם ישראל מייחלים לשובם המהיר של החטופים הביתה. התשדיר אושר כבר בגרסתו הראשונה, אך בתוספות מאוחרות שהוכנסו רק לאחר שהתשדיר כבר אושר, היה בהן כדי לגרום לפחד קיצוני בציבור ולכן הן נדחו. כאמור, התשדיר בגרסתו הראשונה מאושר לשידור".
ממטה משפחות החטופים נמסר: "רק לפני שבוע שישה חטופים שנחטפו חיים חזרו כחללים. הקו האדום של רצח בשבי עובר עוד ועוד חטופים. אתם מוותרים עליהם, אתם נותנים להם למות בשבי, אתם הורגים אותנו!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל באמת אני רוצה להבין
    נחמי 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מי שכתוב על הממשלה וראש הממשלה שלא רוצים את החטופים. מה נראה לכם? שהם באמת לא רוצים? שהם לא עסוקים בהם יום ולילה? יש לנו פה עסק כם אויב מאוד מתוחכם ואכזר שכל הזמן מתחמק מהעסקאות ורק שמח לראות שבמקום להאשים אותו האזרחים מאשימים את הממשלה. מבחינת ההיגיון זה לא נשמע תקין. לדעתי ככל שהיו משתיקים יותר את ענין החטופים היו מצליחים לחלץ יותר ויותר בחיים.
    סגור