תקשורת ומדיה

בן כספית בתרחיש אימים: "רשת של מנהרות, איראן וחיזבאללה השתלטו"

בטורו השבועי בעיתון מעריב סיפר העיתונאי כי טהרן וארגון הטרור השולט בלבנון השתלטו זה מכבר על מכון 'סארס' הסורי, נכס בעל חשיבות אסטרטגית רבתי. לדבריו, "במכון הזה מייצרים נשק כימי, את המערכות שהופכות טילים למדוכנים". מגיש פגוש את העיתונות: "המיליציות השיעיות פתחו לאחרונה בתמרונים מקיפים"
מערכת ice |  4
בן כספית (צילום פלאש 90)
בלילה שבין ה-13 ל-14 באפריל 2024, ביצעה איראן מתקפה נרחבת נגד ישראל, שכללה שיגור של בין 110 ל-130 טילים בליסטיים, כ-185 כטב"מים ו-36 טילי שיוט. התקיפה התרחשה משטח איראן וממדינות נוספות, והייתה חלק ממבצע רחב היקף שנקרא "מבצע מגן ברזל". במהלך המבצע, כוחות ההגנה של צה"ל יחד עם קואליציה צבאית בהובלת ארצות הברית הצליחו ליירט 99% מהאיום.
העיתונאי ומגיש "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, בן כספית, בטורו השבועי בעיתון מעריב שפורסם הבוקר (שישי) בעיתון מעריב, עסק גם בתמונת המודיעין המתייחסת ל"טבעת האש האיראנית". את דבריו בין היתר בהתייחס לטענה הרווחת, על פי גורמי תקשורת, בקרב סביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו - לפיה לא ידע מראש על אפשרות לתרחיש ביטחוני כאירועי ה-7 באוקטובר.
 
"לידיעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנה עוד כמה דברים שקורים בנושא הזה", כתב כספית בטורו. "אם אתה עובר על סקירות המודיעין שמוגשות לך, אתה יודע. אבל לא רק המודיעין. כל מה שאני כותב כאן, פורסם. חלק מהדברים נאמרו על ידי אביגדור ליברמן (שסיפק גם הוא אזהרה מצמררת על הצפוי מעזה, ערב 7 באוקטובר), שמדבר לאחרונה על יישומה של 'תוכנית ההשמדה' האיראנית".
"איראן וחיזבאללה השתלטו על מכון 'סארס', שזה בעצם התעשייה הצבאית הסורית, סוג של רפאל", כותב כספית. "אסד לקח צעד אחורה ונתן לאנשי נסראללה ומשמרות המהפכה את המפתחות. במכון הזה מייצרים נשק כימי, מייצרים את המערכות שהופכות טילים למדוכנים ואמצעי לחימה נוספים. זה אירוע אסטרטגי של התעצמות שאסור לישראל להשלים איתו".
 
"על פי פרסומים זרים, נחפרת כעת רשת של מנהרות המובילות משדה התעופה הבינלאומי של דמשק לאתרי אחסון והסתרה שונים במדינה, כדי 'לעקוף' את ההפצצות של חיל האוויר... איראן וחיזבאללה משתמשים לאחרונה ב'נתיב הסמים' של משטר אסד, שאחד ממרכזיו במשולש הגבולות ירדן-סוריה-ישראל, לצורך הברחת נשק ואמצעי לחימה... המיליציות השיעיות שאיראן ניסתה לרכז בעיראק ובסוריה ליום פקודה נגד ישראל, פתחו לאחרונה בתמרונים מקיפים, הגדולים ביותר שנערכו שם אי-פעם".
כספית סיכם: "מה עושה בנימין נתניהו מול כל זה? בעיקר נואם... האיש הוא הנגטיב של נאומיו: פחדן, רופס ו"מכיל" לאורך כל הקריירה. את החשבון אנחנו משלמים עכשיו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן כספית
    משה 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לעזזל פרצוף של גוי
    סגור
  • 3.
    כל מלחמה!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יציאה למלחמה זה רק כדי להיות בעמדה יותר טובה לקראת המלחמה הבאה-ג'ורג' אורוול סופר בריטי!
    סגור
  • 2.
    אני לא אתפלא!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף לא תהיה למדינת ישראל ברירה,אלא לתקוף בכמה חזיתות ביחד כמו במלחמת 6 הימים.כי חוסר הפעולה שלה במשך שנים נגד אירן,גרם לזה שאירן חימשה ארגוני טרור שונים. כך שאם אנחנו נצטרך לפתור את זה,זה רק לסמוך על עצמנו ולא על האו"ם,שגם ככה נתון לגחמות של המעצמות הגדולות ושמוציא החלטות שרירותיות נגד ישראל!!!!
    סגור
  • 1.
    השטינקר של המדינה. כספית רעילה ומרעילה. חולה נפש. (ל"ת)
    הילה 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור