תקשורת ומדיה

כוכבת הרשת מתעדת עצמה עם קקי על המכנסיים

לא בכל יום כוכבת רשת מוכנה להיחשף בפני 600 אלף עוקביה עם שפריצים של קקי על הבגדים ולהודות שהאירוע לא עצר אותה מללכת לאימון בחדר כושר: "כן חרא, לא חרא, אני לאימון הזה הולכת"

מערכת ice | 
דנה זרמון (צילום מתוך האינסטגרם)
עוקביה של יוצרת התוכן ואשת העסקים, דנה זרמון, הופתעו אמש לגלות תמונות חדשות שלה במכנסי טייץ שחורים ועליהם שפריצים נרחבים של קקי, שזלגו גם לרצפה.
הכוכבת, שילדה את בתה השנייה לפני כשלושה חודשים, חשפה רגע אנושי בו התארגנות בוקר קיבלה מפנה חד ומריח. "התעוררתן ולא קיבלתן שפריץ של קקי על כל הבגדים 10 דקות לפני שאתן צריכות לצאת לאימון של 7:30 לפנות בוקר? כל השאר בונוס", כתבה זרמון באינסטגרם.

צילום מתוך חשבון האינסטגרם של דנה זרמון @danazarmon
לאחרונה, זרמון חלקה עם עוקביה את הקשיים שהיא חווה בניסיון לחבר את בנה הבכור, אדם, לאחותו הקטנה, אורי. בפוסט תחת הכותרת: "להיות אימא זה התפקיד הקשה והמתגמל בעולם", ציינה זרמון כמה הדינמיקה בבית משתנה לאחר לידת ילד שני.
זרמון, שלא נתנה לאירוע הקקי לעצור אותה, העלתה סטורי נוסף בו כתבה בישירות: "כן חרא, לא חרא, אני לאימון הזה הולכת".כזכור, בתה של זרמון אושפזה לפני כשבוע בעקבות חום ודלקת ושוחררה במצב טוב: "זה מסריט לראות את התינוקת הפיצית שלך מחוברת למכשירים וכל שנייה נדקרת בבדיקת דם חדשה. אבל באמת צריך להודות על הקיים ולהעריך כל דבר שיש לנו", כתבה אז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה