תקשורת ומדיה

מגיש מהדורת החדשות הבכיר יישב בכלא? אלו האישומים החמורים

אחד ממגישי החדשות הבכירים ברשת התקשורת BBC ולמעשה, מי שדורג במקום השלישי בשכר ברשת, עומד בפני אישומים חמורים ועשוי לקבל עד 10 שנים בכלא
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פרשה שמטלטלת את עולם התקשורת ובמיוחד בבריטניה עלולה להסתיים במאסר ממושך עבור מגיש החדשות הבכיר ברשת BBC ומי שדורג במקום השלישי בטבלת השכר ברשת בין אפריל 2023 ועד מרץ 2024, היו אדוארדס בן ה-62.
אדוארדס עומד בפני כתב אישום חמור ביותר לאחר שאותרו תחת החזקתו תמונות מיניות של קטינים בדרגות שונות כפי שהן מסווגות במערכת המשפט בבריטניה. על פי חומרת האישומים, אדוארדס עשוי לקבל עונש חמור ביותר של עד 10 שנות מאסר. כך על פי דיווח של רשת CNN.
אדוארדס נחשב לדמות מוכרת בכל בית בבריטניה ואף כונה ברשתות החברתיות כ"פנים של החדשות בבריטניה". בן ה-62 נאלץ להתפטר מתפקידו לאחר כ-40 שנים בענף התקשורת.
כזכור, לאחרונה רשת התקשורת הבריטית עלתה לכותרות בישראל לאחר שדיווח אחד שלה על הטבח הנוראי שביצע חיזבאללה במג'דל שמס, טלטל והרגיז את הגולשים בישראל.

זו לא הפעם הראשונה בה רשת BBC מדווחת בצורה מתריסה על הנעשה בישראל במהלך המלחמה. לא פעם ברשת מדווחים באופן מיידי לאחר שיוצאת הודעה מטעם ארגון הטרור חמאס, כאשר הם מדווחים בהתאם להודעת חמאס. הרשת אף נאלצה להתנצל על אחד מדיווחיה בפני ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה