תקשורת ומדיה

עולם התקשורת בהלם: אשתו ובנותיו של העיתונאי המוערך נרצחו

רצח מזעזע מטלטל את עולם התקשורת. כתב הספורט המוערך של רשת BBC מתמודד עם טרגדיה איומה. אשתו ושתי בנותיו של העיתונאי נפצעו אנוש בהתנקשות מתוכננת ומותן נקבע כעבור זמן קצר
מערכת ice | 
מעקב אחר עיתונאים (צילום pexels ,freepik)
עיתונאים נאלצים במסגרת תפקידם להתמודד עם ביקורות קשות ולעתים עם איומים ממשיים על חייהם, אך איש לא צפה אירוע חריג וטראגי כמו זה שהתרחש ביום שלישי האחרון בצפון לונדון שבבריטניה.
ג'ון האנט, כתב הספורט של רשת BBC קיבל את הבשורה הקשה מכולן, לאחר שמותן של אשתו ושתי בנותיו נקבע בבית החולים. המוות הקשה והאכזרי התרחש בעקבות ניסיון התנקשות חריג מאד, באמצעות חץ וקשת, ניסיון שלמרבה הצער צלח. אשתו של האנט, קרול, הייתה בת 61 במותה ושתי בנותיו היו בנות 25 ן-28.
על פי החשד, בן 26 בשם קייל קליפורד הוא זה שביצע את התקיפה באמצעות חץ וקשת ומאז המקרה המשטרה המקומית חיפשה אחריו בכוחות גדולים. היום (חמישי) החשוד נעצר וחקירת המקרה המזעזע בעיצומה.

כזכור, רשת BBC התמודדה עם ביקורת קשה מאוד מישראל ומהעולם, על אופן סיקורה בתחילת המלחמה הקשה שנפתחה ב-7 באוקטובר. לאחר מספר פעמים בהם הדיווחים שפורסו ברשת התבררו כשגויים, הרשת נאלצה לפרסם התנצלות על אותם דיווחים, ולתקן את הנאמר בהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה