תקשורת ומדיה

בשידור חי - השר באמירה חריגה: "למה אח ואחות לא יכולים להתחתן?"

בריאיון לעיתונאי ניר גונטז' בערוץ הכנסת, השר יצחק וסראלוף ביצע השוואה בין הומוסקסואליות לגילוי עריות. יצחק וסראלוף, שר הנגב, הגלילי והחוסן הלאומי: "למה אחים לא יכולים להתחתן? הם אוהבים". ניר גונטז': "ההשוואה שלך צורמת"

מערכת ice |  3
חתונה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בריאיון לעיתונאי ניר גונטז' ששודר אמש (שני) בערוץ הכנסת, ביצע שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסראלוף, השוואה בין הומוסקסואליות לגילוי עריות. במהלך הריאיון, שאל ניר גונטז' את השר וסראלוף מדוע הומוסקסואלים לא זכאים לקבל את אותם התנאים וההטבות שהמדינה מקנה לזוגות נשואים אחרים. "אשיב לך באותו טיעון, האם אבא ובת יכולים להתחתן?", אמר השר וסראלוף.
"לא, מכיוון שזה גילוי עריות. זה ניצול של קטין", השיב גונטז'. שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי המשיך להוכיח את טענתו באמצעות שאילת שאלות ואמר: "ואח ואחות?". "גם לא", השיב גונטז'.
השיחה בין השניים הפכה לחריגה במיוחד, כאשר השר וסראלוף ציין: "למה? למה הם לא יכולים להתחתן? הם אוהבים אחד את השני". העיתונאי המוכר, שהיה המום מדבריו של השר וסראלוף, השיב לו: "אתה עושה השוואה בין אח ואחות לזוג הומואים? מדובר בשני בגירים".
"ההשוואה שאתה עושה היא צורמת בכלל באופן כללי מכיוון שכאן מדובר בעניין מוסרי. אח ואחות להתחתן, זה בלתי מתקבל על הדעת ואתה אומר שמבחינתך זאת ההשוואה. אתה עומד מאחורי ההשוואה?", אמר ניר גונטז' ליצחק וסראלוף. 
"אני לא משווה, אני משהו בין משהו אחר. אני משווה בין הטיעון שלך שאומר בגלל שהם אוהבים אחד את השני הם יכולים לקבל את כל הזכויות. אז אני אומר, אם יש אחרים שאוהבים אחד את השני, מדוע שהם גם לא יקבלו את הזכויות? בעיניי שני בנים שמעוניינים להתחתן כדת משה וישראל, זה לא כדת משה וישראל. מה לעשות". 
 
מלשכת שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף נמסר בתגובה: "השר וסרלאוף אמר במהלך הראיון באופן מפורש שהוא אינו משווה במובן הזה שציטטתם בין 'גילוי עריות להומוסקסואליות', אלא בלוגיקה שיצר המראיין שלטענתו יש שני אנשים שאוהבים אחד את השני ומגיע להם זכויות.. על כך השר וסרלאוף שאל את המראיין "האם גם אח ואחות שאוהבים אחד את השני יכולים להתחתן ולקבל זכויות". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וסרלאוף הציג את האמת במלואה (ל"ת)
    ליאת 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מרבה דברים מרבה טיפשות
    זוכר את השואה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כסיל מחריש לחכם יחשב
    סגור
  • 1.
    צודק. (ל"ת)
    רם 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור