תקשורת ומדיה

ינון מגל זועם: "לא יסתמו לנו את הפה - גם אם ישעו אותי מהרדיו"

ינון מגל ממשיך לעורר סערה: איש התקשורת פרסם סרטון ברשת החברתית X והסביר לעוקביו מדוע הוא נלחם נגד בנק לאומי ומשרד הפרסום מקאן. ינון מגל: "יש פה קרטל שנשלט על ידי אנשי פרסום. ערוץ 14 מפריע להם כי הוא אלטרנטיבה. הם לא יסתמו לנו את הפה"

מערכת ice |  3
ינון מגל, חנן פרידמן (צילום Magma Images, מסך ערוץ 14, פלאש 90)
השעייתו הדרמטית של ינון מגל מתחנת הרדיו 103FM עוררה סערה תקשורתית רבה. על רקע החרם הגדול שאותו מוביל מגל נגד בנק לאומי, פרסם איש התקשורת המוכר סרטון לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו הסביר מדוע הוא מתנגד כל כך לקמפיין החדש של אחד הבנקים המובילים בישראל שבו מככב עומר אדם.
"אנחנו חודשים ושנים מתמודדים עם חרם רציני מאוד של כל החברות הגדולות במשק. היה את שטראוס, הסיפור הגדול שבו ניצחנו. גם הם בהתחלה זלזלו ולא ספרו אותנו ואחרי זה הם התחילו לפרסם. יש פה קרטל שנשלט על ידי אנשי פרסום כמו אילן שילוח, שמנהל פה את כל הקמפיין של "אתה אשם" וכל הקמפיין המתועב נגד ביבי בזמן מלחמה", כך אמר ינון מגל בסרטון שפרסם. 
דבריו החריפים של מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" לא הסתיימו בכך. "אלו אנשי שמאל מובהקים. עמית משיח, מאנשי הסרבנים והדובר של הסרבנים בזמנו, הוא מנהל את חברת מקאן ששולטת על שוק התקשורת בארץ והם תופסים בגרון את החברות הגדולות שגם הם בעצמם אנשי שמאל. הבנקים הגדולים, חברות הביטוח,. כל הכסף הגדול נמצא בידיים האלה והם לא מפרסמים בערוץ 14".
 
לדברי ינון מגל, ההחלטה של בנק לאומי ומשרד הפרסום מקאן שלא לפרסם בערוץ 14 נובעת מסיבה אחת בלבד: "ערוץ 14 מפריע להם כי הוא אלטרנטיבה. ערוץ 14 מהווה סנטימנט רחב בציבור הישראלי. אנחנו הרוב, אנחנו לא כל כך מהר עברנו להיות מספר שתיים ברייטינג וזה מה שמפחיד אותם". 
"המאבק הזה מול בנק לאומי הוא מאבק אדיר. אני נתפסתי עליו בגלל שזה פוצץ אותי בגלל שראיתי את עומר אדם עם המספרי טלפון של כל המנהלים של הבנקים שמדברים על משהו שהוא כלל 'ישראלי', 'עממי', 'נגישות' ומחרימים את ערוץ 14?", כך סיפר בכעס ינון מגל. 
בהמשך הסרטון, פנה מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14 לעוקביו ברשת החברתית X וקרא להם להצטרף למאבק נגד בנק לאומי: "אתם עם קמפיין של עומר אדם, אתם סותמים לנו את הפה? לרוב עם ישראל זה לא יעבור. אנחנו נשבור את בנק לאומי ואנחנו נשבור את כל הקרטל הזה. תהיו איתנו במאבק הזה, אנחנו צריכים לנצח. הם לא יסתמו לנו את הפה, גם אם ישעו אותי מהרדיו, זה לא מעניין אותי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עזבתי את בנק לאומי. (ל"ת)
    יעקב 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    הציבור איתכם ולכן ננצח!!! (ל"ת)
    עודד 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    מלך (ל"ת)
    ניר 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור