תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 משתפת בכאב: "פשוט נורא"

דפנה ליאל כתבה: "פשוט נורא, רק אתמול דנציג חגג יום הולדת 76. הנה דברים שכתב רק אתמול בנו: אבא יקר ואהוב שלי היום אתה בן 76, והדבקת את המדינה. המדינה שיותר מ50 שנה נשמת את שדותיה בוקר בוקר. אותה מדינה שבמשך שנים הזניחה את הביטחון שלך ושל חבל הארץ שאתה כל כך אוהב. עד שהגענו לשבת השחורה"
מערכת ice |  1
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)
מגישת חדשות 12 והכתבת הפוליטית דפנה ליאל שיתפה על רקע ההודעה הקשה על מותו בשבי של אלכס דנציג ויגב בוכשטב ז"ל בידי ארגון הטרור חמאס, את הדברים שנכתבו לרגל יום הולדתו של דנציג שחל אמש (ראשון) רגע לפני הבשורה קשה.
ליאל כתבה: "פשוט נורא, רק אתמול דנציג חגג יום הולדת 76. הנה דברים שכתב רק אתמול: אבא יקר ואהוב שלי היום אתה בן 76, חלפו חודשיים והדבקת את הגיל של המדינה. המדינה שיותר מ50 שנה נשמת את שדותיה בוקר בוקר. אותה מדינה שבמשך שנים הזניחה את הביטחון שלך ושל חבל הארץ שאתה כל כך אוהב. עד שהגענו לאותה שבת שחורה".

עוד המשיך הבן של החטןף: "באוקטובר, בדרך חזרה מנשיא פולין, הייתי בטוח שחוזרים לארץ ותוך כמה ימים אתה שוב בבית. הרי לא הגיוני שאזרחים ישארו בידי חמאס, העולם לא יאפשר את זה. אבל התבדנו. כבר 9 חודשים ואין אור. עוד כמה ימים מתחילה האולימפיאדה, אם מי אדבר על ענפי ספורט שרק אתה מכיר? בלי לשמוע את הפרשנות שלך". 
לסיום נכתב: "ביום הזה אני רוצה לבקש ממך סליחה, סליחה שאתה עוד שם ולא הצלחנו להחזיר אותך. אני עושה הכל, הכל ולא אפסיק לרגע! אני מייחל שתשוב הביתה במהרה.  אוהב אותך ומתגעגע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דפנה ליאל שקית רעל מזוייפת. חוץ משנאה אין בה כלום (ל"ת)
    שבי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור