תקשורת ומדיה

יוסף חדאד נגד כתב חדשות 12: "הכי קל להאשים את הכיבוש"

יוסף חדאד תקף את מוחמד מג'אדלה, כתב חדשות 12, שהאשים את "הכיבוש" במצב: הכיבוש הזה הוא לא חוקי, הוא לא מוסרי והוא חייב להסתיים". פעיל ההסברה הגיב: "בו נזכיר לך שעוד הרבה לפני שהמדינה קמה, רצחו פה יהודים בישראל באכזריות". צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוסף חדאד, שפועל למען ההסברה של ישראל ימים כלילות, העלה אמש (ראשון) סרטון לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא תקף את כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, על רקע סרטון בו מג'אדלה מדבר בערבית ומאשים את הכיבוש הישראלי במצב בישראל.
על רקע הסרטון שהעלה כתב חדאד: "בואו תצפו בסרטון שמוחמד מג'אדלה העלה בסוף השבוע ובתגובה שלי". בסרטון עצמו אומר תחילה חדאד: "בואו תצפו בסרטון שמוחמד מג'אדלה העלה בערבית בסוף השבוע".
בסרטון אומר כתב חדשות 12: "שלום לכולם, היה ויכוח סוער באולפן היום, והפרשנים הישראלים הסכימו שהפלסטינים אשמים במצב שהסוגיה הפלסטינית הגיעה אליו. אז לא הייתה לי ברירה והייתי צריך להזכיר להם את המציאות המרירה שהם מסרבים להכיר בה. המציאות היא שישראל כובשת עם אחר והכיבוש הזה הוא לא חוקי, הוא לא מוסרי והוא חייב להסתיים".
עוד אומר מג'אדלה בסרטון: "וכל עוד הכיבוש הזה לא נגמר, אנחנו לא נוכל לצפות להגיע למקום טוב יותר. ככה בפשטות צריך להזכיר להם שהכיבוש, הכיבוש, ושוב פעם הכיבוש. עלינו להמשיך להדהד את המילה הזו כל עוד הכיבוש ממשיך, כי זה יפריע להם ובצדק".
חדאד לא נותר חייב והשיב: "מוחמד, הכי קל להאשים רק את מדינת ישראל והכיבוש, אבל בו נזכיר לך שעוד הרבה לפני שהמדינה קמה, רצחו פה יהודים בישראל באכזריות. כמו במאורעות תרפ"ט למשל. ובוא נזכיר את תוכנית החלוקה, שהייתה מאפשרת לפלסטינים לקבל מדינה בשטח הרבה יותר גדול מישראל, אבל הם העדיפו מלחמה. ושום מילה על האינתיפאדה הראשונה, השניי, ה-7 באוקטובר".
"בקיצור", סיכם חדאד ושלח עקיצה לכתב חדשות 12: "הפלסטינים לא מפספסים שום הזדמנות לפספס הזדמנות וכל פעם הם יעדיפו את הטרור על פני השלום. ככה בפשטות צריך לענות להם - הטרור, הטרור, ושוב הטרור, ושוב הטרור ועלינו להמשיך להדהד את המילה הזאת כל עוד הטרור ממשיך כי זה יפריע להם ובצדק". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיקרא את הספר "מאז ומקדם"
    מולי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסף,שלח את מאגאדלה לקרוא את סיפרה ומחקרה של גו'אן פיטרס-"מאז ומקדם",ואולי הוא יחכים קצת. אם קשה לו בעברית הספר במקור נכתב באנגלית.....
    סגור
  • 1.
    יוסף חדאד מלך. מדבר לעניין
    h 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא ידעתי שהמחבל מג'אדלה עדיין מקבל משכורת מ-12. לא ראיתי אותו מספטמבר שעבר
    סגור