תקשורת ומדיה

יוסף חדאד במסר מאיים: "נגיע לכל אחד מכם יבני עוולה"

איש ההסברה מספר 1 של ישראל, יוסף חדאד, שלח מסר מאיים לראשי חמאס על רקע תמונה שלו בתדרוך עם שני קציני צה"ל משטחי הלחימה: "אנחנו עוד נגיע לכל עכבר פחדן של חמאס שמתחבא כבר 9 חודשים מתחת לאדמה"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איש ההסברה מספר 1 של ישראל, יוסף חדאד, העלה היום (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו שלח מסר מאיים במיוחד לראשי החמאס ברצועת עזה, בהם יחיא סינוואר, מוחמד דף ואבו עוביידה, זאת על רקע תמונה שלו מסיור בשטח הלחימה יחד עם עוד שני קציני צה"ל.
בסטורי שהעלה יוסף חדאד לחשבון האיסנטגרם שלו הוא כתב: "אנחנו עוד נגיע לכל עכבר פחדן של חמאס שמתחבא כבר 9 חודשים מתחת לאדמה.  יחיא סינוואר, מוחמד דף ואבו עוביידה - נגיע לכל אחד מכם יא בני עוולה עלובים".
כזכור, רק היום העלה חדאד סטורי כואב לחשבון באינסטגרם שלו, בו הוא נפרד בכאב מקצין ההנדסה הדרוזי ג'לאא איברהים, תושב הכפר סאג'ור בן ה-25, שנפל בקרב בעזה. 
חדאד העלה את תמונתו של החייל שנפל וכתב: "עוד חלל צה"ל במלחמה, שוב אבידה של לוחם מהעדה הדרוזית. קצין ההנדסה ג'לאא איברהים, תושב הכפר סאג'ור בן ה-25, נפל הבוקר בעזה".
עוד הוסיף: "ג'לאא מגיע ממשפחה של לוחמים וקצינים רבים, גם שלושת אחיו קצינים בצבא וסבא שלו נפל בשירותו הצבאי. כמה כאב על האובדן, גיבור ישראל שנפל למעננו. יהי זכרו ברוך, אללה ירחמו, שנהיה ראויים".
הסטורי של יוסף חדאד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה