תקשורת ומדיה

סופרבול 2025: זו זמרת הענק שתופיע במחצית?

על פי השמועות, באירוע הסופרבול שצפוי להתרחש בפברואר 2025, מי שתופיע במחצית המשחק על הבמה אולי הנצפית ביותר בעולם היא לא אחרת מאשר מיילי סיירוס
מערכת ice | 
סופרבול (צילום Anthony Quintano)
הסופרבול הוא אחד מאירועי הספורט המצופים שיש בעולם בכל שנה מחדש וצובר מאות מיליוני צופים מרחבי העולם כאשר האירוע המרכזי מגיע בכלל בהפסקת משחק הפוטבול, כאשר יש להט סביב הפרסומות שמשודרות במחצית, אשר חברות משלמות המון כסף על מנת להופיע בזמן זה על המסך ומעבר לכך, יש את מופע המחצית.
בכל שנה מגיע אמן, בדרך כלל מהגדולים והמוכרים בעולם, על מנת להופיע על המגרש במחצית ולתת שואו שלא יישכח. בשנים הקודמות הופיעו אמני ענק כמו: ג'סטין טימברלייק, מארון 5, קנדריק למאר, ריהאנה, אשר בשנה שעברה, ביונסה, פול מקרטני, קולדפליי, מייקל ג'קסון, פרינס והרשימה עוד ארוכה. האירוע הבא צפוי להתרחש בפברואר 2025 והשמועות על ההופעה במחצית הן שמיילי סיירוס תהיה זו שתופיע.
מיילי סיירוס החלה בתור האנה מונטנה, הדמות הראשית בסדרה של ניקלודיאון ובתחילת שנות ה-2010', שחררה להיטים כמו "Wrecking Ball" ו-"We Can't Stop" ועוד רבים, סיירוס ביצעה קאמבק ושחררה את "Flowers" בחורף 2023, שהוא כנראה השיר הגדול ביותר שלה שצבר כבר מעל 2 מיליארד השמעות בספוטיפיי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה