תקשורת ומדיה

הריאיון עם הנשיא גרם לפיצוץ: המגישה התפטרה והצוות שלו נחשף

העימות הפומבי בין ביידן לטראמפ הכה גלים בארצות הברית ושלח את ביידן לסבב ראיונות, בו הוא צריך להסביר את עצמו לאחר הופעתו הישנונית. אחד הראיונות שקיים עם מגישה בתחנת רדיו בפילדלפיה עורר סערה וגרם להתפטרותה של המגישה
מערכת ice | 
שידורי רדיו (צילום Andrzej Rembowski from Pixabay)
אנדראה לופו-סאנדרס היא מגישת רדיו בתחנה WURD בארצות הברית, ולאחר העימות הפומבי בין ג'ו ביידן לדונאלד טראמפ במסגרת הריצה לנשיאות בבחירות הקרובות, התבקשה לופו-סאנדרס לראיין את הנשיא המכהן ביידן. אלא שלאחר הריאיון היא התפטרה מהתחנה וחשפה כי צוות הקמפיין של ביידן תיאם מראש את הריאיון והיא קיבלה שאלות מוכנות לפני שהחלה את הריאיון. כך על פי דיווח של רשת CNN.
לאחר שהדבר התברר אמרה מנכ"לית תחנת הרדיו WURD בפילדלפיה, שרה לומקס, כי האופן בו בוצע הריאיון וקבלת השאלות מראש מהבית הלבן "פוגע בפרקטיקות העיתונאיות שלנו הדוגלות בהישארותנו כל תקשורת עצמאי". עם היוודע הדבר למנכ"לית, המגישה זומנה לשיחה בה הוחלט כי היא תעזוב התחנה.
העימות הפומבי בין שני המתמודדים לנשיאות המעצמה הגדולה בעולם הכה גלים בעולם, וביידן נכתש תחת כותרות משפילות, בנוגע להופעתו החלשה מול טראמפ, ש"לקח בהליכה" את העימות מול ביידן שהיה מבולבל וישנוני.
הסקרים שביצעו בארצות הברית הראו שגם הציבור חשב כך והרוב המוחלט נתן את הניצחון בעימות לטראמפ. במפלגה הדמוקרטית החלו לזוז בכסא לאחר העימות ויש מי שקרא במפלגה להחליף בדחיפות את ביידן במועמד אחר, וכך יהיה ניתן להשאיר סיכוי לדמוקרטים בבחירות הקרובות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה