תקשורת ומדיה

דרמה בשידור חי: "נתניהו איש שמאל – אין הבדל בינו לבין גנץ"

בתוכנית המשותפת עם ברק סרי ב-103FM, ציין יהודה שלזינגר כי אין הבדל מהותי בין עמדתו הפוליטית של נתניהו לזו של בני גנץ ואיזנקוט. יהודה שלזינגר: "ברגע שאתה מכניס כסף לעזתים, ברגע שאתה קונה שקט, ברגע שאתה נכנס לפרוטקשן, ברגע אתה לא חותר להתיישבות ולהילחם בצורה יותר אגרסיבית, אתה איש שמאל"

מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
בתוכנית המשותפת עם יועץ התקשורת והעיתונאי ברק סרי ב-103FM, ציין יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של עיתון "ישראל היום", כי אין הבדל מהותי בין האידיאולוגיה הפוליטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו לזו של בני גנץ, יו"ר מפלגת "המחנה הממלכתי" וחה"כ גדי איזנקוט
"בסופו של דבר, אנחנו רואים שנתניהו, מבחינת עמדות פוליטיות הוא אזור בני גנץ בואכה איזנקוט. צריך לומר את האמת, בסוף בנימין נתניהו הוא כביכול האיש ימין שמנהיג את מחנה הימין, כשבסוף עמדותיו, תפיסותיו וביצועיו לאורך השנים הם ביצועי שמאל", כך אמר יהודה שלזינגר בתוכנית הבוקר עם ברק סרי בתחנת הרדיו 103FM. 
יהודה שלזינגר המשיך למתוח ביקורת חריפה על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "ברגע שאתה מכניס כסף לעזתים, ברגע שאתה קונה שקט, ברגע שאתה נכנס לפרוטקשן, ברגע שאתה עושה את כל הדברים האלה, ברגע אתה לא חותר להתיישבות ולהילחם בצורה יותר אגרסיבית, אתה איש שמאל. אין שום הבדל בין נתניהו לבין בני גנץ".
 
ברק סרי, מיהר להביע את עמדתו בנושא וציין: "אין פער יותר גדול שמתקיים בין נתניהו, בין הדיבורים שלו, דיבורי הימין, האיומים, הנחישות, דברים שכל כולם ימין חזק לבין המעשים". 
יהודה שלזינגר, מרבה למתוח ביקורת על התנהלות הממשלה והעומד בראשה. על רקע החלטתו של יולי אלדשטיין, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, לדחות את ההצבעה על הצעת החוק להעלאת גיל הפטור ממילואים בשל היעדר "הסכמה רחבה",  שלזינגר מיהר לשתף בעמדתו ואמר: "רק לימין יש את הקטע המאוד מאוד מתרפס הזה. ראינו את זה גם ברפורמה המשפטית שהוא בא ואמר 'רגע אולי הסכמה רחבה'. הצד השני לא היה עושה את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות שלזינגר
    אני 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעות שלזינגר טעות. אף אחד בשמאל לא יקבל את הייצור הזה שעומד בראש הממשלה העלובה שלנו.
    סגור