תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 הושפל: "הופתעתי מאוד, אבל אני סולח לו"

מגיש ערוץ 14, שי גולדשטיין, חטף השפלה של ממש מחברו, עידן אלתרמן, שהטיח בו מילים קשות. כעת, גולדשטיין טוען כי הוא סלח לו אחרי שאלתרמן מחק את הפוסט: "הופתעתי ממנו מאוד"
מערכת ice |  2
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שותפו של נועם פתחי להגשת התוכנית הלילית בערוץ 14, שי גולדשטיין, פרק את אשר על ליבו בפוסט ארוך שצייץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). הוא סיפר כיצד נעלב והופתע לקרוא את אשר אמר עליו מי שהחשיב לחברו ומי שהיה קולגה שלו בעבר הרחוק, עידן אלתרמן שאגב, מחק את אשר כתב על גולדשטיין.
כעת, גולדשטיין התראיין ב-TMI, שם הוא סיפר על התחושות הקשות בעקבות המתקפה של עידן אלתרמן נגדו, שכזכור השניים היו חברים טובים מאוד בעבר ואף שיחקו יחד בסדרת המערכונים ‘לא לפני הילדים'. 
גולדשטיין סיפר בראיון כי הוא "הופתע מאוד" מהדברים שכתב נגדו עידן אלתרמן. למרות זאת, טען גולדשטיין כי הוא סולח לו, זאת לאחר שאלתרמן כאמור החליט למחוק את הפוסט שהעלה נגדו.
כזכור, בציוץ שהעלה גולדשטיין הוא כתב בין היתר: "פתאום הוא כתב עלי דברים נוראיים. על האופי המחורבן שלי כבר אז. הופתעתי. אם הוא דובר אמת ובאמת הייתי כל-כך נורא כמו שהוא כותב הרי שכל היחס הידידותי והאהוב שקיבלתי ממנו היה צביעות לשמה. ואני יודע שהוא לא צבוע. אבל פתאום הוא כל-כך מתעב אותי ומזלזל בי ומתאר אותי כמתנשא אגרסיבי חסר רגישות וחסד. והוא יודע שאני לא כזה הרי. הוא מכיר אותי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה גולדשטין? (ל"ת)
    דו 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גולדשטיין - השביל לייק לא צריך לרדת נמוך
    בראלי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל גולדשטיין כן מתנשא חסר רגישות וצבוע
    סגור