תקשורת ומדיה

עובדי חדשות 13 מסירים את הכפפות: זה הצעד הבא במאבק נגד המינוי

״טופולסקי, זה עליך״: עובדי חדשות 13 במסר אישי ליו״ר ״רשת״ נגד מינוי יוליה שמאלוב-ברקוביץ׳ למנכ"לית החברה: "עוד לא מאוחר להודות בטעות ולתקן אותה״
מערכת ice |  2
יוליה שמאלוב ברקוביץ' (צילום פלאש 90/ משה שי, מערכת אייס)
סערת מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ליו"ר חדשות 13 נמשכת: הערב (ראשון) ועד עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים והעיתונאיות הפיצו לראשונה שילוט חוצות דיגיטלי סמוך לבניין הערוץ ברמת החייל, הקורא ליו״ר ״רשת״, נדב טופולסקי, להתערב לביטול מינויה של שמאלוב-ברקוביץ׳ כמנכ״לית החברה.
בקמפיין הדיגיטלי מזהירה נציגות העובדים כי שמאלוב-ברקוביץ׳ תהרוס את חדשות 13, ומטילה את האחריות האישית למנוע זאת על טופולסקי - העומד בראש דירקטוריון ״רשת״ וחבר בוועדת האיתור לבחירת מנכ״ל חברת החדשות.
 
לדברי העובדים, ב-6 השנים האחרונות מינה ו/או החליף הדירקטוריון, בראשות או בהשתתפות טופולסקי, 5 מנכ״לים לחברת החדשות - גולן יוכפז, ישראל טוויטו, אבירם אלעד, אור צלקובניק ושמאלוב-ברקוביץ׳ - ו-4 מנכ״לים לחברת ״רשת״ - יוסי ורשבסקי, אבי בן טל, יורם אלטמן ואמיליאנו קלמזוק. לטענתם תקופות הכהונה של ההנהלות הלכו והתקצרו, עד לנקודת השפל במינוי הנוכחי ש"אינו עומד בתנאי הכשירות".
מנציגות העובדים נמסר: ״אנו רואים בטופולסקי אחראי מרכזי למצבה של חברת החדשות, ומצפים להתערבותו המיידית כדי להוביל לביטול המינוי השערורייתי של שמאלוב-ברקוביץ׳. עוד לא מאוחר להודות בטעות ולתקן אותה״.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממי החצופים האלה מקבלים משכורת? לא יעזור להם!!!
    רוני 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתחילו לחפש עבודה. ניראה מי ירצה אתכם?
    סגור
  • 1.
    לדעתי לפטר את רוב הטלאנטים
    רוני 53 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא שווים את הכסף להביא דם חדש ב 70 אחוז פחות
    סגור