תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 זועם על רה"מ נתניהו: "על ראשו של הבייס"

לאחר שפורסם כי ספק אם ראש הממשלה יתארח בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, מיהר יאיר שרקי למתוח ביקורת על נתניהו. יאיר שרקי: "קיבלנו מחשה מדויקת על אופן קבלת ההחלטות בלשכת ראש הממשלה"
מערכת ice |  1
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
לאחר שנודע כי ספק אם ראש הממשלה יתארח בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, מיהר יאיר שרקי, מגיש מהדורת החדשות של ערוץ 12, לפרסם ציוץ ברשת החברתית X. "בשידור חי (שלא קרה בסוף) קיבלנו המחשה מדויקת על אופן קבלת ההחלטות בלשכת ראש הממשלה. הפעם פשוט מופגן ועל ראשו של הבייס". 
בעקבות כך, שיתף יותם זמרי, פאנליסט בתוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" את הציוץ של שרקי וכתב: "שרקי, זה ראש ממשלה, בניגוד לחשיבות העצמית שלך אני יכול להבין שיש מצב שראיון בפטריוטים יתבטל כי צץ משהו חשוב יותר. לא על הראש ולא נעליים".
 
יאיר שרקי, מגיש חדשות 12, אשר הבחין בציוץ התקיף של זמרי, החליט להגיב וכתב: "כבר שמונה חודשים וחצי שצץ משהו חשוב יותר (חוק הרבנים סטייל) שמונע קבלת החלטות אסטרטגיות בצפון ובדרום, באמת אין לך מה להיפגע אישית ממנו".
כאמור, מוקדם יותר היום (חמישי) הודיע ינון מגל, מגיש תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להתארח באולפן. לאחר מכן, נודע על ידי העיתונאי רן בוקר, כי ספק אם נתניהו אכן יגיע לתוכנית.
זמן מה לאחר מכן, פרסם שוב בוקר כי רה"מ נתניהו הודיע כי הוא בסוף יבוא. אחרי כן, התפרסמה הודעה נוספת ברשתות החברתיות, על ידי רן בוקר, אשר כתב כי נתניהו "עושה צחוק מערוץ 14". בוקר מתח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו וכתב: "כעת הוא עושה שוב קולות של ביטול. זה באמת שיא השיאים. את ההחלטה הסופית נדע בקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלאק עיתונאי
    זמרי פח אשפה 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך תעבוד בלשכה של ביבי יחד ינון ושאר שאריות מיץ.זב
    סגור