תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 על השחקנית שעוררה סערה: "לא מסוגלת לפגוע בזבוב"

אור הלר, הכתב הצבאי של חדשות 13, הגיב לסערה הרבה שיצרה השחקנית רננה רז בעקבות האמירה כי יש להפיל את ממשלת הימין באמצעות פעילות אלימה. אור הלר: "היא אמנית, שחקנית, עדינת נפש, שלא מסוגלת לפגוע בזבוב"

מערכת ice |  3
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
רננה רז, השחקנית והזמרת הישראלית, יצאה בהתבטאות חריגה בפודקאסט של חה"כ לשעבר, סתיו שפיר, הנקרא "יכול להיות" והתבטאה נגד ממשלת הימין הנוכחית. 
בפודקאסט המדובר, ציינה רז בפני שפיר כי הדרך היחידה להתנגדות והפלת הממשלה צריכה להתקיים באופן אלים: "אני מצטערת שאני אומרת את זה, אבל אני מרגישה שהאנשים שנמצאים כרגע בשלטון והלחימו את עצמם לכיסא, הם אנשים מאוד מאוד אלימים והם לא פשוט יתעוררו מחר בבוקר ויגידו: 'טוב, הבנו שאתם לא רוצים שנהיה פה אז להתראות'. זה לא יקרה. לפרק את זה, יצטרכו לפרק את זה באלימות ואני אומרת את זה בצער".
 
בעקבות כך, מיהרו אנשי תקשורת רבים להתנגד לדבריה של רז, אך היו מי שדווקא התבטאו במתינות בנוגע לאותה אמירה.   אור הלר, הכתב הצבאי של חדשות 13, התייחס להתבטאות של רננה רז, בתוכנית הרדיו שהוא מגיש יחד עם אראל סג"ל ב-103FM ואמר: "היא אמנית, שחקנית, עדינת נפש, שלא מסוגלת לפגוע בזבוב. אל מול מחנה, שבצער רב, כשאתה מסתכל על ההיסטוריה של האלימות הפוליטית, המשוואה מאוד ברורה".
לצד דברים אלו, ציין הלר, הכתב הצבאי של חדשות 13, כי רצוי שהשחקנית המפורסמת תתנצל על דבריה: "לא נשכח ולא נסלח, ובכל זאת אני חושב שזו אמירה רעה מאוד, מוטב שתתקני, אין מקום לאלימות, לדיבורים אלימים".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נכון יה סתום גם על יגאל אמיר אמרו שהוא איש שקט.... (ל"ת)
    אבי ניר 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ואתה בור חסר השכלה!!! תתביש עור אלר. (ל"ת)
    עודד 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בושה בושה בושה.על השחקנית
    מיני 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ??????
    סגור