תקשורת ומדיה

חיזוק מפתיע של מיליוני שקלים להפקות מקור בטלוויזיה: מי התורם?

ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב תגייס קרן של 3 מיליון דולר לחיזוק תעשיית הטלוויזיה הישראלית, בדגש על הפקות מקור בעוטף עזה. בשיתוף איש התקשורת נתי דינר ישיקו את המיזם הגדול ביותר לתמיכה בהפקות טלוויזיה בקהילות הדרום
מערכת ice | 
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
ארגון הג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב מודיע היום (שלישי) על הקמת קרן לחיזוק וקידום של תכני טלוויזיה וקולנוע ישראליים. כחלק ממחויבות הארגון ליישובי עוטף ישראל, הקרן תתעדף הפקות שמצולמות בעוטף ישראל, עוסקות באיזור, או מעסיקות אנשי צוות מהקהילה המקומית.
הקרן היא ציר פעילות נוסף למימוש חזון ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב, הפועל לבניה ולחיזוק ההתיישבות והעם בישראל, ולייצור אפשרויות לצמיחה, פיתוח כלכלי ותעסוקה איכותית בדרום הארץ.
מטרת הקרן, שתנוהל בשותפות עם נתי דינר, מייסד-שותף ומנכ"ל IZZY, היא לתמוך ביוצרים ישראלים על ידי הסרת חסמים פיננסיים למימון הפקות. התוכן שיופק יופץ בישראל ומסביב לעולם.
עם כוונה לגייס תחילה 3 מיליון דולר מארגון הג'ואיש נשיונל פאנד, ארה"ב, הקרן תפעל במודל "מאצ'ינג", מימון של דולר לדולר מול חברות הטלוויזיה הישראליות ומפיקים מקומיים. בנוסף, נבחנת הרחבת הקרן עם שותפים פילנתרופיים נוספים, תוך התמקדות בנושאים, ז'אנרים, ומיקומים שונים. הקרן שואפת לייצר מעגל בר-קיימא של השקעות והפקות, להבטחת תמיכה מתמשכת ביצירת תוכן ישראלי עם הפנים לקהל הבינלאומי. על ידי מתן גיבוי לפרויקטים מגוונים, הקרן שואפת להציג סיפורים ישראלים אותנטיים על הבמה העולמית, תוך מעורבות פעילה בתהליך ההפצה.

ראסל רובינסון, מנכ"ל ג'ואיש נשיונל פאנד, ארה"ב: "הקרן שהשקנו היום מהווה צעד משמעותי נוסף במסגרת הפעילות הנרחבת שלנו בפריפריה הישראלית. הקרן תפעל להפצת הרוח ו-"הסיפור האמיתי" של ישראל לקהלים מסביב לעולם. אנחנו גאים להיות חלק מהפרויקט פורץ-הדרך הזה, שישפיע באופן משמעותי על מעמדה של ישראל, ינפץ סטריאוטיפים ויציג את "ישראל הטובה" שכולנו מכירים ומעריכים. אנו שמחים לשתף פעולה עם נתי, המביא ניסיון עשיר בטלוויזיה הישראלית ותשוקה לקידום התרבות הישראלית בעולם".
נתי דינר, מייסד ומנכ"ל IZZY: "לישראל יש שפע של מספרי סיפורים מוכשרים ופסיפס עשיר של תרבויות וסיפורים. עם זאת, התפיסה העולמית לגבי ישראל לעיתים משקפת נקודות מבט המעוצבות על ידי חדשות, דת, סכסוכים וסטריאוטיפים. השקת הקרן היא צעד מונומנטלי ותעניק את ההזדמנות לשתף את הסיפורים הייחודיים שלנו עם קהל בינלאומי, תוך שבירת מחסומים של מימון וטיפוח הבנה עמוקה יותר של התרבות והגיוון של ישראל. אני גאה לשתף פעולה עם ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב, שותפות שתסייע גם במימוש חזונה של IZZY".
ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב (Jewish National Fund USA) הוא ארגון פילנתרופי אמריקאי הפועל לבניה ולחיזוק ההתיישבות והעם בישראל. בעשורים האחרונים, מיקד הארגון מאמצים במשיכת למעלה מ-800 אלף מתיישבים חדשים לנגב ולגליל. מאז האירועים הקשים של ה- 7 באוקטובר, הארגון מסייע לתושבים לשקם את בתיהם וחייהם ולשוב לקהילותיהם, תוך טיפוח ערבות הדדית וחוסן לאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה