תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו חושף את השמאל? "להקים מדינה פלסטינית בזמן לבחירות"

לאחר שהותקף לא פעם ברשתות החברתיות מצד אנשי תקשורת שונים, יאיר נתניהו לא נשאר חייב. בציוץ תקיף ברשת החברתית X, בנו של ראש הממשלה מתח ביקורת חריפה על השמאל והתקשורת הישראלית: "ככה אפשר יהיה להקים מהר ממשלת בובות של השמאל, להיכנע לחמאס וחיזבאללה"

מערכת ice |  1
יאיר נתניהו (צילום אוליבייה פיטוסי/פלאש 90)
לאחר ש"זכה" ללא מעט ביקורות בימים האחרונים משלל אנשי תקשורת בכירים בענף, יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ותקף את מפלגות השמאל והתקשורת הישראלית. 
בציוץ שפרסם ברשת החברתית, פנה בנו של ראש הממשלה לעוקביו וכתב: "למקרה שלא הבנתם למה השמאל ותקשורת התעמולה בטירוף עכשיו: מושב הקיץ של הכנסת מתקיים עד סוף יולי, ולכן זאת ההזדמנות האחרונה להפיל את הממשלה בארץ מספיק זמן לפני הבחירות בארצות הברית". 
 
יאיר נתניהו, אשר ידוע בהתבטאויות החריפות והחריגות שלו כלפי מתנגדי הממשלה בכלל ומבקריו של אביו רה"מ בנימין נתניהו, המשיך לתקוף את מפלגות השמאל: "ככה אפשר יהיה להקים מהר ממשלת בובות של השמאל, להיכנע לחמאס וחיזבאללה, להפסיד את המלחמה, ולהקים מדינה פלסטינית בזמן לבחירות באמריקה".
נתניהו רגיל להסתבך עם לא מעט אנשי תקשורת בכירים בתעשייה. רק היום (ראשון) פורסם כי אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13, תקף את יאיר נתניהו, זאת על רקע הפרסום של הכתבת הפוליטית מוריה אסרף וולברג.
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, כתב גליקמן: "קו ישיר מחבר בין הציוץ של הבטלן ממיאמי נגד ראשי מערכת הביטחון, לדברי אביו היום בישיבת הממשלה נגד צה"ל ולדברים הבוטים של נתניהו וממשלתו נגד הדרג הצבאי שממלא אחרי הדין הבינלאומי ומכניס סיוע הומניטרי לעזה". 
מלבד אביעד גליקמן, "זכה" יאיר נתניהו לביקורת קשה מליאור, בנו של אייל ברקוביץ', אשר פעיל מאוד ברשת החברתית X. בציוץ שפרסם אמש (מוצ"ש), ליאור ברקוביץ' תקף את נתניהו וכתב: "אתה כל החיים שלך תהיה בודד ומסכן, ילד ז".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה מדהים וחכם כולם מקנאים
    יהודית 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיך אתה חכ
    סגור