תקשורת ומדיה

בן כספית רותח מעצבים: "אין להם לב - לא כשירים לכלום"

לאחר ששיתף את הציוץ של ד"ר אמיר ח'נפיס, ממובילי המחאה בחברה הדרוזית, אשר ציין כי הממשלה לא שלחה אף נציג מטעמה להלוויה של סרן ווסים מחמוד ז"ל, מיהר בן כספית להגיב לאותם דברים ברשת החברתית X. בן כספית: "אין להם יכולת להבדיל בין טוב לרע. הם לא כשירים לכלום"

מערכת ice |  12
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, התיר לפרסום כי שמונה לוחמי צה"ל נפלו במהלך פעילות צבאית במרחב רפיח, בעקבות פיצוץ שהתרחש ברכב מסוג נמר"ה (נגמ"ש מרכבה של חיל הנדסה קרבית). אותו אסון, שגרם לכך ששמונה משפחות נוספות הצטרפו למשפחת השכול, לא הותיר עין אחת יבשה. 
היום התקיימו הלוויות הצבאיות בבתי העלמין השונים. לטענת ד"ר אמיר ח'נפיס, מרצה למדעי מדינה, סרן במיל' וממובילי המחאה בחברה הדרוזית, חברי ממשלת הימין לא נכחו בהלווייתו של סרן ווסים מחמוד ז"ל. בציוץ שפרסם ד"ר ח'נפיס ברשת החברתית X, כתב: "ממשלת  הזדון והחורבן לא שלחה אף נציג מטעמה להלוויתו של סרן ווסים מחמוד ז"ל. בושה". 
 
בהמשך הציוץ, פנה ד"ר ח'נפיס לחברי הממשלה וכתב: "אז לידיעת חברי הממשלה המושחתת והעומד בראשה: אנו, בבית ג'אן קוברים היום יהלום אמיתי, פרח גיבור, ואתם חבורת מנותקים גזעניים תמשיכו להתעסק  בחוקי השתמטות וב- ׳יהלומים׳ נוסח מירי רגב. לא נשכח ולא נסלח".
בעקבות כך, מיהר בן כספית, מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות, בערוץ 12, לשתף את הציוץ של ד"ר ח'נפיס וכתב:  "אין להם בושה. אין להם מצפון. אין להם לב. אין להם יכולת להבדיל בין טוב לרע. הם לא כשירים לכלום".
 
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מדינה בהפרעה
    שוני 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיי זכרו ברוך של החייל סרן ווסים מחמוד ז"ל שנפל בקרב עם עוד 7 חיילים נוספים, כואב הלב מתשתתפת בצער המפשפחה בטוח שהיה יהלום אמיתי ! וכן יכלו לעשות מעשה של מחווה כבוד והזכרה נאותה למשפחת הדרוזים הכואבת !
    סגור
  • 9.
    בגללך! כנראה בגלל הביטויים המגעילים...
    גבי דולב 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פנה ד"ר ח'נפיס לחברי הממשלה וכתב: "אז לידיעת חברי הממשלה המושחתת והעומד בראשה: אנו, בבית ג'אן קוברים היום יהלום אמיתי, פרח גיבור, ואתם חבורת מנותקים גזעניים תמשיכו להתעסק בחוקי השתמטות וב- ׳יהלומים׳ נוסח מירי רגב. לא נשכח ולא נסלח". איזו גסות רוח!
    סגור
  • 8.
    רעל
    דודו 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איש התרעלה,שטינקר מה יש לך לחפש הארץ ? תעבור לעזה
    סגור
  • 7.
    בן כזבית
    לי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה אתה מתנפח ? נציגים כן היו במשפחה, אבל אתה כהרגלך משמיץ , איש דוחה .... השינאה שלך בסוף תמוטט אותך איש קטן, שמחפש כל הזמן להרוס לפצוע ולסכסך.... איכס אתה פשוט דוחה ומגעיל .... צא לנו מהחיים פתטי !!!
    סגור
  • 6.
    כספית מסכן יש מחלה קשה מאוד טרם אושפז
    רק אמת 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בן כספית יש הפרעות נפש קשות, זמנו קצוב, הוא בסוף יאשפז את עצמו. זה משפיע על המשפחה שלו אז הוא מוציא את התסכול בתקשרות שמאלן חולה נפש
    סגור
  • טען עוד
  • לביביסטים יש מחלה קשה (ל"ת)
    אור 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    בן כספית ילד ארור
    צור 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ילד כאפות ארור
    סגור
  • 4.
    דוק
    כספית רעלן 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דוקטור נכבד ובן כספית המכוער . מיהרתם לשלוף שקרים והכפשות . נציגי הממשלה והכנסת נוכחו אצל המשפחה ושמעו מאביו של הלוחם קריאות להמשך לחימה וחיסול חמס והשבת החטופים . מה תגידו ?
    סגור
  • 3.
    בן כספית מכוער תרתי משמע. (ל"ת)
    דניאל 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    כתב מסריח (ל"ת)
    יצחק ב 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • טיפש וחסר השכלה (ל"ת)
    קפלן מתה 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    ממשיכות להרוס את המדינה (ל"ת)
    הנוחבות מקפלן 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור