תקשורת ומדיה

בן כספית רותח מעצבים: "המשטרה צריכה ליזום את החקירה – אפסים"

לאחר שנודע כי פרקליט המדינה זימן את ד"ר אהוד בהרב למסור את גרסתו בנוגע לאירוע התקיפה שעבר במהלך הפגנה בתל אביב השבוע, מיהר בן כספית להביע את דעתו בנושא בציוץ שפורסם ברשת החברתית X. בן כספית: "במדינה דמוקרטית המשטרה צריכה ליזום את חקירת משרד התחבורה. מח"ש צריכה לזמן את ד"ר בהרב מיד, ולא להמתין להנחיה. אפסים. כולם"

מערכת ice |  1
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
על רקע אירוע תקיפת הרופא בהפגנה שהתקיימה בתל אביב השבוע, עמית איסמן, פרקליט המדינה, זימן את ד"ר אהוד בהרב למסור את גרסתו לאירוע המטלטל שעבר. לצד זאת, איסמן דרש לפתוח בחקירת האירוע לקבלת פרטים נוספים. בעקבות אותו אירוע דרמטי שהחל השבוע במהלך הפגנה בתל אביב, פרסם היום (שלישי) העיתונאי בן כספית ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום, בן כספית הודיע לעוקביו על פעולתו של פרקליט המדינה בנושא ושיתף ציטוט של הפרקליטות: "פרקליט המדינה הנחה את המחלקה לחקירות שוטרים (מח״ש) לזמן את ד״ר אהוד בהרב למסור את גרסתו ביחס לאירוע תקיפתו בהפגנה בת"א השבוע, ולפתוח בחקירה של העניין". 
"לפחות זה", ציין כספית בפני עוקביו והוסיף: "מה שמדהים זה שבכל הפעולות הללו, כולל הפשיטה על משרד התחבורה הרקוב אתמול, נאמר ש'היועצת המשפטית הנחתה' או 'פרקליט המדינה הנחה'. כאילו הרשויות החוקרות מציגות את האליבי. זה לא אנחנו, זה ההנחיה שקיבלנו. פן בן-גביר יתרגז".
איש התקשורת המוכר המשיך למתוח ביקורת חריפה בנושא התנהלות גופי המדינה בנוגע לנושאים חשובים וציין: "במדינה דמוקרטית המשטרה צריכה ליזום את חקירת משרד התחבורה. מח"ש צריכה לזמן את דר' בהרב מיד, ולא להמתין להנחיה. אפסים. כולם".
"קשה להאמין שגיבורי העל המדהימים שבאו להציל את האזרחים החטופים בעזה, באחד המבצעים ההירואיים ביותר בתולדות הקומנדו, מקבלים משכורת מאותו גוף שמשלם גם לחוליגנים שתקפו רופא בן 74 שבא לסייע למפגינה פצועה, כאילו הוא מחבל נוח'בה", כך כתב כספית ברשת החברתית X.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן כספית =בן כזבית עיתונאי אפס מלשן עיתונאי עאלק
    פטריוט 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברבנל דחוף בן כזבית ואם אין מקום שער מנשה
    סגור