תקשורת ומדיה

יונית לוי תיעדר ממהדורת החדשות לראשונה מתחילת המלחמה: זו הסיבה

יונית לוי תיעדר משידורי החדשות במהלך הימים הקרובים בשל חופשה משפחתית באתונה. עידו רוזנבלום, אשר עסוק בימים אלו בצילומי התוכנית "הזמר במסכה", יצטרף לחופשה המשפחתית ובשובו ממנה, ימשיך במלאכתו

מערכת ice |  1
יונית לוי (צילום מסך חדשות 12)
יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12, צפויה להיעדר משידורי החדשות במהלך הימים הקרובים וזאת בעקבות חופשה משפחתית שלה ציפתה זמן מה. על אף העובדה כי בעלה, עידו רוזנבלום, עסוק בימים אלו בצילומי תוכנית הריאליטי "הזמר במסכה", הוחלט כי הוא יצטרף לאותה חופשה משפחתית.
בשובו מהחופשה המשפחתית, ימשיך רוזנבלום בצילומי תוכנית הריאליטי "הזמר במסכה", אשר במהלכה מככבים השופטים אופירה אסייג, שחר חסון, לירז רוסו (סטטיק) וצדי צרפתי.
יונית לוי ועידו רוזנבלום תועדו לאחרונה בשדה התעופה יחד עם ילדיהם, בדרך לחופשה המשפחתית באתונה שביוון. כזכור, במהלך חודש מאי האחרון עלתה מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 12 לכותרות וזאת בשל תגובתה המפתיעה נוכח המחקר שפורסם בערוץ 14.
לוי, מתחה ביקורת חריפה על המחקר של דוקטור ליעד לוי אשר בחן את הקשר בין דעותיהם הפוליטיות של תושבי העוטף לבין גורלם באירועי ה-7 באוקטובר. יונית לוי התייחסה למחקר שהוצג בערוץ 14 ואמרה: "בדרך כלל, אם אנחנו מדווחים על דברים שנאמרו בערוצים אחרים, זה קורה אחרי תחקיר עיתונאי חשוב, כמו זה ששודר בערוץ 13 על מירי רגב, אבל הערב חשבנו שכדאי להביא לתשומת לבכם, את מה ששודר בערוץ 14". לאחר שהאייטם על המחקר שהוצג בערוץ 14 שודר במלואו, עקצה לוי את מערכת חדשות 14 ואמרה: "ביחד ננצח". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לעשות? בערוץ 14 אין אפילו לא חצי גרם חכמה שיש ליונית (ל"ת)
    אזרחית מודאגת 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור