תקשורת ומדיה

טרגדיה בעולם התקשורת: המגישה האהובה נפטרה בגיל 65 בלבד

העיתונאית חיה גולן הלכה לעולמה באופן מפתיע, כמה שהוגדר כקריסת מערכות. הותירה אחריה שני בנים ונכדים. יהי זכרה ברוך
מערכת ice |  1
תקשורת-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
באר-שבע בהלם וגם עולם התקשורת כואב לאחר שנודע אמש (שבת) על פטירתה בטרם עת של שדרנית "רדיו דרום" והעיתונאית הוותיקה והאהובה חיה גולן. הייתה בת 65 בלבד במותה. גולן הלכה לעולמה באופן מפתיע כמה שהוגדר כקריסת מערכות על פי הפרסום במיינט באר שבע.
העיתונאית החלה את דרכה במקומון "כל-בי", שם עבדה כשלושים שנה, שבע שנים מהן שימשה כעורכת העיתון. לאחר מכן החלה לשדר בתחנת הרדיו המקומית "רדיו דרום" עם הקמתה בשנת 1996 את "חיה בסבבה" בימי שישי. הותירה אחריה שני בנים ונכדים. יהי זכרה ברוך.

העיתונאי הוותיק דני בלר סיפר למיינט: "עבדתי עם חיה גולן במערכת 'כלבי' מאמצע שנות השמונים, אז הגיעה לעולם העיתונות מעבודתה כמורה לאמנות במשרד החינוך. היא אהבה להתחבר לאנשים, ידעה לגעת ברגשות שלהם, להביא סיפורים על נשים ואנשים מעניינים. היא מאוד אהבה שירה בציבור והתעניינה מאוד בקולינריה. אהבה טיולים ובעיקר להשרות אווירה נעימה בכל מקום בו עבדה".
ב"רדיו דרום" ספדו לה וציינו: "חיה גולן הייתה אשת חברה מוכרת וידועה שמקומה לא נפקד מאף אירוע חברתי-תרבותי בבאר-שבע והדרום. היא נטלה חלק בהרבה ערבי זימרה ושירה בציבור. ברדיו דרום היא מצאה אכסניה הולמת לחיבור האמיץ שלה עם האוכלוסייה. משפחת רדיו דרום כואבת והמומה נוכח הבשורה הקשה ומשתתפת בצערה הכבד של המשפחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהי זכרה ברוך (ל"ת)
    עמוס 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור