תקשורת ומדיה

עיתונאים הותקפו באכזריות בירושלים: 5 חשודים נעצרו | צפו בתיעוד

אירוע אלימות חריג במיוחד התרחש כלפי עיתונאים זרים בירושלים, כאשר משטרת ישראל הוציאה תיעוד מהאירוע וטענה כי עצרה חמישה חשודים. צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
תקף עיתונאי ונעצר (צילום דוברות משטרת ישראל)
אחרי שצוות של גלי צה"ל שהגיע למצעד הדגלים בירושלים, הגיש תלונה במשטרת ישראל, בה טענו החיילים כי הם הותקפו באלימות על ידי אזרח שעבר במקום, שהתעמת איתם ואף תקף אותם עם נשק קר לטענתם, עוד אירוע אלימות חריג במיוחד התרחש כלפי עיתונאים בירושלים. משטרת ישראל הודיעה כי היא עצרה חמישה חשודים בתקיפת עיתונאים זרים וצלמים ערבים, שהותקפו באלימות על ידי צעירים שהגיעו למקום, בשער שכם שבעיר.
בהודעה הרשמית של משטרת ישראל נכתב כי "היום בשעה זו משטרת ישראל פועלת ברחבי ירושלים לאבטחה, שמירת הסדר והכוונת התנועה ביום ירושלים. בשעה זו נמשכת צעדת הדגלים לתוך העיר העתיקה והכותל המערבי כשאלפי שוטרי מחוז ירושלים, כוחות תגבור משטרתיים, לוחמי מג״ב ומתנדבים פועלים במשימות ובגזרות השונות".
עוד נכתב כי "לפני זמן קצר עצרה המשטרה חמישה חשודים שהשתתפו בצעדה, ובאזור שער שכם השליכו חפצים לעבר עיתונאים שעמדו בסמוך למקום במתחם העיתונאים. החשודים נלקחים בשעה זו לחקירה במרחב קדם של מחוז ירושלים". 
 
לסיום נמסר ממשטרת ישראל כי "אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בעיתונאים ואנשי תקשורת המבצעים את תפקידם, ובכל אדם אחר. אותם פורעי חוק אלימים, מכתימים את כלל המשתתפים בצעדה, הן בהתנהגותם האלימה והן בקריאות מכוערות ופסולות המושמעות במקום מפיהם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש להם ציצית לכן הרביצו להם ראו ערך מירון וערך קפלן... (ל"ת)
    גיא קולק 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור