תקשורת ומדיה

אלימות קשה נגד צוות גלי צה"ל: "הותקפנו בנשק קר"

צוות של גלי צה"ל שהגיע למצעד הדגלים בירושלים, הגיש תלונה במשטרת ישראל, בה טענו החיילים כי הם הותקפו באלימות על ידי אזרח שעבר במקום, שהתעמת איתם ואף תקף אותם עם נשק קר 
מערכת ice |  1
גלצ (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
צוות של גלי צה"ל שהגיע למצעד הדגלים בירושלים, הגיש תלונה במשטרת ישראל, בה טענו החיילים כי הם הותקפו באלימות על ידי אזרח שעבר במקום, שהתעמת איתם ואף תקף אותם עם נשק קר לטענתם.
בהמשך, האלימות לא עצרה ומשטרת ישראל הודיעה כי היא עצרה חמישה חשודים בתקיפת עיתונאים זרים וצלמים ערבים, שהותקפו באלימות על ידי חבורה של מתנחלים שהגיעה למקום.
במשטרת ישראל הוציאו הודעה רשמית בנושא בה נכתב: "היום בשעה זו משטרת ישראל פועלת ברחבי ירושלים לאבטחה, שמירת הסדר והכוונת התנועה ביום ירושלים. בשעה זו נמשכת צעדת הדגלים לתוך העיר העתיקה והכותל המערבי כשאלפי שוטרי מחוז ירושלים, כוחות תגבור משטרתיים, לוחמי מג״ב ומתנדבים פועלים במשימות ובגזרות השונות".
"לפני זמן קצר עצרה המשטרה חמישה חשודים שהשתתפו בצעדה, ובאזור שער שכם השליכו חפצים לעבר עיתונאים שעמדו בסמוך למקום במתחם העיתונאים. החשודים נלקחים בשעה זו לחקירה במרחב קדם של מחוז ירושלים. אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בעיתונאים ואנשי תקשורת המבצעים את תפקידם, ובכל אדם אחר. אותם פורעי חוק אלימים, מכתימים את כלל המשתתפים בצעדה, הן בהתנהגותם האלימה והן בקריאות מכוערות ופסולות המושמעות במקום מפיהם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיבים לסגור את התחנה המיותרת הזאת. (ל"ת)
    רזי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור