תקשורת ומדיה

תומכים בישראל ומאבדים עוקבים: הבעיה של כוכבי הרשת

כוכבי רשת רבים (עולמיים) מביעים את תמיכתם בישראל מאס פרוץ המלחמה, אך עקב האנטישמיות והשנאה כלפי ישראל בעולם, אותם כוכבי רשת מאבדים כמות נכבדת מהעוקבים שלהם
מערכת ice | 
הסתה ברשתות חברתיות (צילום shutterstock)
כוכב הרשת הערבי-ישראלי Daily Nas עם כ70- מיליון עוקבים, קיים היום (ראשון) בפעם השנייה, את ועידת יוצרי התוכן הייחודית שלו בישראל, ה-Nassumit. את הועידה יזמו נאס ושותפו הישראלי, רגב גור, שבדברי הפתיחה התייחס לחטופים ופנה לאח של החטוף עומר שם טוב שבקהל. ״שום דבר לא שלם בלעדיהם, הם כבר 240 ימים בשבי, וצריך להחזיר אותם, עכשיו״. 
רגע השיא באירוע היה כאשר אירעה שיחה אחד על אחד שניהל נאס עם אחד היוטיוברים המצליחים בעולם, קייסי נייסטאט ששניהם בעלי מליוני עוקבים ברשתות וקשר לישראל. השניים שיתפו על ההתמודדות מאז ה7.10- כיוצרי תוכן תומכי ישראל ברשתות. קייסי, יהודי אמריקאי ובעל מעל ל16- מליון עוקבים, העלה סרטון יוטיוב שתומך בישראל, כבר ב.10.10- במהלך השיחה באירוע, הוא שיתף את החוויה שלו: ״הייתי בין הראשונים לדבר, כמו שדיברתי בעד השחורים בארצות הברית, בעד קהילת הלהט״ב, כך גם עשיתי עם ישראל. בחיים לא הייתי שקט בנוגע לסוגיות בוערות כאלו, גם לא עכשיו״. 
לאחר מכן, נאס הקריא לסטייסי תגובות רעות ופרו פלסטניות לסרטונים שלו ואמר ״זה נראה כמו התאבדות עסקית, איך אתה מתמודד עם כל התגובות וירידת העוקבים?״ נייסטאט השיב בתשובה פשוטה וקצרה: ״Fuck Them". נייסטאט צילם סרטונים המסבירים את המצב בישראל, שיתף תוכן התומך בישראל ואף הצטלם עם המסביר הלאומי, איילון לוי, ועל זה הוא ספג לא מעט ביקורת. לאחר מכן הוא המשיך ושיתף ״איבדתי מאות אלפי עוקבים בפלטפורמות השונות, אתה מבין מהר את הערך של החברים האמיתיים, אני לוקח בחשבון שמי שהוריד עוקב אני רוצה שיהיה רחוק ממני״. 
נאס שיתף שגם הוא נכווה מהתוכן הפרו ישראלי שלו, ואמר כי ״שבוע לפני נאס סאמיט בויאטנם, השותף העסקי שלנו ביטל את השותפות שלו, בגלל שהם פחדו לעמוד מאחוריי. במהלך התקופה האחרונה איבדתי שותפים, איבדתי עוקבים וכסף, אבל הכי קשה היה לאבד חברים. איבדתי חברים״. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה