תקשורת ומדיה

העיתונאי החרדי שהסעיר מדינה שלמה: "לא רואה הרוג אחד מ-8200"

העיתונאי אבי מימרן התייחס לטענות בנוגע לחברה החרדית בהקשר חוק הגיוס וכן איסור העבודות בשבת (מה שיגרור חסימות כבישים במהלך השבוע), ואמר: "נהיה נוהל שאפשר לחסום את איילון, הפיצוי הוא שמירת השבת"
מערכת ice |  2
גיוס חרדים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היום (חמישי), נתיבי איילון צפויים להיסגר הרמטית למשך 26 שעות בשל עבודות להנפת גשר סמוך לתחנת הרכבת משה דיין, לאחר שהממשלה לא אישרה לעשות זאת בשבת. הבוקר (חמישי), השדרן אבי מימרן התייחס ברדיו 103FM לטענות בנושא זה וכלפי החברה החרדית בכלל.
רבים בישראל הביעו תסכול מכך שהעבודות על נתיבי איילון נעשות באמצע השבוע, ביום עבודה, ולא ביום שבת בו כמות כלי הרכב בכבישים מצומצמת. רק אתמול (רביעי) סגן שרת התחבורה אורי מקלב אמר כי "הפיצוי" של תושבי מדינת ישראל בשל החסימות היא למעשה חיזוק שמירת השבת. "הנחת העבודה היא שלא עובדים בשבת. זה החוזק, זו השקפת עולמי". במשדר הרדיו, מימרן אמר כי במהלך החודשים האחרונים נתיבי איילון נחסמים כל שבוע בשל הפגנות של משפחות החטופים ("נהיה נוהל שאפשר לחסום את איילון"), והוא אינו מבין את הכעס בנוגע לסגירה הנקודתית בשל העבודות.
בהמשך הוא נשאל בנוגע לסוגיית חוק הגיוס שמעוררת סערה והעובדה כי חרדים רבים מקבלים פטור משירות צבאי. על כך הוא אמר: "אני לא רואה הרוג אחד מ-8200". המראיין ברק סרי תקף אותו וכינה את האמירה כ"איומה", אך הראשון סירב לחזור בו. סרי השיב: "אם אתה משרת את מדינת ישראל, אני איתך. אבל אם אתה בטלן ומבריז מהשירות אתה חצוף ואתה חייב להתגייס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה מעניין!!!!
    אנצי!!!! 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אף 1 לא מת באוהלה של תורה!!!! במלחמת מצווה כולם יוצאים,גם חתן מחדרו וגם כלה מחופתה-חז"ל!!!!
    סגור
  • 1.
    אוהל תורה
    אססץררןרן 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כבר גם אני לא ראיתי אף הרוג באוהלה של תורה
    סגור