תקשורת ומדיה

טלי גוטליב נגד המפגינים: "אין גרועים כמוכם, מקומכם בכלא"

חברת הכנסת פרסמה ציוץ ובו השוותה בין המפגנים בתוכנית ההתנתקות שבוצעה ע"י ישראל בשנת 2005 לבין מפגיני קפלן, ואמרה כי אלו של קפלן ייזכרו "כמי שפגעו בביטחון המדינה ובחוסנה", וכי רוב הציבור הישראלי "חשים תיעוב עז" כלפיהם
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת גוטליב נוהגת להביע את דעותיה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) בנושאים שונים, כאשר אחד הנושאים שמעסיקים אותה הוא המפגינים בקפלן, עליהם אמרה בעבר כי הם למעשה מתחזים למשפחות מהשכול, וכי "אין להם גבול לאנשים הקיצוניים שעובדים אצל החמאס". היום (שני) היא פרסמה ציוץ נוסף ובו כתבה: "בוז לעברייני קפלן ולארגון הפשיעה אחים לנשק! מקומכם בכלא! אנשים מסוכנים שאתם".
גוטליב הסבירה כי במהלך ביצוע תוכנית ההתנתקות מרצועת עזה בשנת 2005, נעצרו קטינים וקטינות רבים אשר "התנגדו לוויתור על אדמת ישראל". עם זאת, היא כתבה כי אותם מפגינים ייזכרו "כמי שפגעו בביטחון המדינה ובחוסנה", וכי למעשה רוב הציבור הישראלי (בדגש על מפקדי וחיילי צה"ל) כלל אינם תומכים בהם, ואף "חשים תיעוב עז" כלפיהם.
  
בהמשך טענה כי אותם סרטונים מההפגנות מופצים בתקשורת הערבית (אלג'זירה), ובכך "שמים את ישראל ללעג בעיני אוייבינו". עוד כתבה: "אין גרועים מאויבים מבית כמוכם. לא רק שלא תובילו לבחירות בכפייה אלא שאתם מחזקים את קבוצת הימין ההולכת ומתעצמת". 
נזכיר כי בתחילת החודש ממשלת ישראל אישרה פה אחד את ההחלטה הדרמטית לסגור את משרדי אלג'זירה בישראל ולמנוע את שידוריהם בארץ, בכלל הפלטפורמות. שר התקשורת קרעי ציין כי בכוונתו להטיל את צו הסגירה גם על שידורי הערוץ בשטחי יהודה ושומרון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טלי את צודקת. תמשיכי להביע את קול העם נגד השמאל הפסיכי. (ל"ת)
    טלי אלופה 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לכי תחזרי לעשות קרייה מפדופילים ואנסים יא קחביבה (ל"ת)
    מאיר 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    צודקת!!!!! (ל"ת)
    שי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור