תקשורת ומדיה

נועה קירל חוטפת מחיים לוינסון: "מכורה, נרקומנית של פפארצי"

רגע לפני עלייתה לאוויר של התכנית "אופירה ולוינסון" בקשת 12, בחר חיים לוינסון לתקוף בצורה חריפה את הזמרת נועה קירל: "הכול אצלה יחסי ציבור ופרסום", וזו בהחלט אינה הפעם הראשונה בה איש התקשורת בוחר להתבטא בצורה קשה נגדה ואף כינה אותה בעבר: "זמרת גרועה". היו שתקפו אותו בחזרה: "מתקפה זולה וצהובה, שקוף בקנאותו"

מערכת ice |  5
נועה קירל (צילום יוטיוב/ The New York Sun)
איש התקשורת, חיים לוינסון, תוקף בטורו השבוע בעיתון הארץ את הזמרת נועה קירל ומטיח בה ביקורת חריפה. בטורו שבמוסף "גלריה" שבעיתון, התבטא לויסון בביקורת קשה נגד הכוכבת: "את מכורה, נרקומנית. אינך יכולה בלי אהבת ההמון והקהל, בלי הפפראצי, בלי בקשות הסלפי".
דבריו של לוינסון מגיעים שעות ספורות לפני הקאמבק של התכנית "אופירה וברקו" לקשת 12, עם מחליפו של אייל ברקוביץ', איש התקשורת ואושיית הרשת חיים לוינסון. כפי שחשפנו בלעדית ב-ice, התכנית תעלה הערב (שישי) עם שינוי מהותי: התכנית תשודר בשידור חי, בכדי שניתן יהיה לספק עדכונים לצופים בזמן אמת ובעת הצורך.

כאמור, לוינסון החליט לתקוף את נועה קירל לאחר ריאיון שערכה עם איתי סגל באולפן שישי לפני כשבועיים. הזמרת הישראלית המצליחה חשפה פן אישי אודותיה, וגם על הזוגיות שלה עם דניאל פרץ ואף פעילותיה מאז תחילת המלחמה למען החטופים.
לוינסון פחות התחבר לכתבה, ועלה למתקפה חריפה נגד קירל: "את המשל והדוגמה לבועה של יחסי ציבור, אנשים מפלסטיק, דעות מעלי אקספרס ורגשות של אייקונים באינסטגרם, ואני בספק אם יש מאן דהוא שחושב שאת אדם של ממש". אפילו על הזוגיות של קירל עם דניאל פרץ, התבטא לוינסון בצורה חריפה: "עולה בי החשד שחיבתך לדניאל פרץ היא לא רק פרי תשוקה יוקדת".
מבקר הספרות, דורון קורן, תקף בחזרה בטור דעה באתר הארץ, ובו כינה את דבריו של לוינסון: "גסות רוח דורסנית", והלין על כך ש-" מותר לגמרי לתקוף בצורה פוגענית עד עומק הנפש, עד בכי ועד הלבנת פנים ציבורית, צעירה מרשימה בכישרונה ובחריצותה, רוקדת להפליא, שבנתה במו ידיה קריירה יוצאת דופן עוד מנעוריה. כמה זולה וצהובה המתקפה הלוינסונית הזאת, כמה הוא שקוף בקנאתו ובאשמאיותו".
 
כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה לוינסון תוקף את נועה קירל בצורה נוקבת וקשה. לאחר הביצוע של קירל בחצי גמר האירוויזיון שגרף ביקורות חיוביות ברחבי העולם, התבטא לוינסון בכך שהיא אינה זמרת. ברדיו 103 לאחר מכן המשיך: "אני פשוט חושב שהיא זמרת מאוד גרועה".
 
@radio103fm מה חושב חיים לוינסון על נועה קירל ואיך זה קשור לינון? #רדיו103fm #ינוןמגל #חייםלוינסון #ינוןמגלובןכספית ♬ צליל מקורי - Radio103fm
עוד לפני השתתפותה של קירל בפועל באירוויזיון, כאשר רק הוכרזה כנציגת ישראל, במהלך פאנל של "חדשות הבוקר" בקשת 12, לוינסון הגיב להצהרתו של המגיש ניב רסקין על כך שיתקיים ריאיון עם נועה קירל ואמר: "אפילו אותי לא מראיינים כל כך הרבה", יועץ התקשורת ברק סרי הגיב: "תראה איזה מגלומן. אתה משווה את עצמך לנועה קירל? מי אתה לעומת נועה קירל?". לוינסון ענה בחיוך: "מה תשאל אותה על היום הולדת שלה? איזה עוגה הייתה? תביא לה 200 שקל בביי מי?".
 
נועה קירל מדליקה נר שני של חנוכה עם משפחות החטופים. צילום מסך
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אדם מכוער
    פרח 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה מכונת הרעל שמעז לדבר על נערה שמגיל 12 שרה ומופיעה ועובדת קשה עבור האהבה שלה למוזיקה. לוינסון שתכלס הוא מפורסם רק בגלל רוע ואנטי אין לו כלום כלום להציע חוץ משנאה ורוע ולצערי זה כנראה מוצר מבוקש כי שמו אותו עם עוד רוע ושנאה מהלכת. נועה תמשיכי במה שאת עושה את עובדת קשה יש לך קול מקסים ראיתי אותך כשהיית בת 12 מופיעה בגני התערוכה וכבר אז ראו את כח הרצון שלך ואת היכולת להלחם על מה שאת רוצה. שימי פס על כל הקנאים תמשיכי לפזר שמחה ומוזיקה
    סגור
  • 4.
    לוינסון הוא גוש רוע מהלך....
    איש מוזר 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוינסון ורוע חד הם. אדם לא נעים בלשון המעטה.
    סגור
  • 3.
    לא צריך ברקו 2
    שמשון הגיבור 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שקוף דכל המתקפה הזו היא רק בשביל הבאאז לתוכנית החדשה שלו עם אופירה. חבל שהוא מנסה להיכנס לנעליים המסריחות של ברקו במקום לבנות את עצמו לבד
    סגור
  • 2.
    עם כל הכבוד
    דניאל 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הצלחה לא מתווכחים, דעתו היא דעתואבל הרבה לא חושבים כמוהו
    סגור
  • 1.
    נועה שלנו??
    לולי 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאווה למדינה נועה שלנו ??
    סגור