תקשורת ומדיה

אחרי שנפרדה מג'וי ריגר: זוג השחקנים עולים שלב בקשר

השחקנים כרמל בין ואסף יונש עוברים לגור יחד שנה בלבד לאחר שהכירו על בימת התיאטרון כששיחקו בהצגה "המלט". לפני הזוגיות עם יונש, בין חלקה מערכת יחסים עם השחקנית ג'וי ריגר 

מערכת ice |  2
asafyonash (צילום asafyonash@ אינסטגרם)
זוג השחקנים כרמל בין (29) ואסף יונש (29)  עוברים לגור ביחד בתל אביב. השניים הכירו על בימת התיאטרון כששיחקו יחד בהצגה "המלט" בבית לסין. גם בימים אלו הזוג משתף פעולה והם משחקים בהצגה "הדה גאבלר". 
בין, היתה בעבר הלא רחוק בזוגיות עם אישה. לא סתם אישה, אלא עם השחקנית ג'וי ריגר, אותה הכירה על הסט של סרט קצר שביים ניר שלטר. שנתיים לאחר שהכירו, בדצמבר 2022 השתיים נפרדו. 
בכתבת השער של ריגר ב-Pplus, סיפרה השחקנית על הפרידה מבין, שעד להיכרותן, יצאה רק עם גברים: "אנשים תמיד שאלו אותי 'את לא מפחדת שהיא (כרמל) תתאהב בגבר?' אבל זה רלוונטי גם לזוגות סטרייטים בעיניי, אי אפשר לדעת כלום. הכל פרוץ והכל משתנה תוך דקה. החיים שלי הם רכבת הרים. יותר מהכול הייתי רוצה שהיא תהיה מאושרת, שיהיה לה טוב ושגם לי יהיה טוב. אני אוהבת אותה אהבת חיים וזה מורכב, החיים הם מורכבים".
יונש, נולד וגדל ביהוד, דור שלישי למשפחת רופאים. "כמעט התחלתי ללמוד רפואה. הגעתי לשלב הראיון האחרון במיונים של אוניברסיטת בן־גוריון. בשיחה שנמשכה שעה עם שני רופאים, 50 דקות ממנה הוקדשו לתיאטרון. נסעתי לשבועיים לטיול באירופה אחרי הראיון, וכשחזרתי קיבלתי תשובה שלילית. זה היה זעזוע שעזר לי להתחבר למה שהגוף שלי רוצה. עברתי לתל אביב, והתחלתי סדנה ביורם לוינשטיין", סיפר בראיון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סדום ועמורה (ל"ת)
    רבקה 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    הזוי מה שהולך שם בתל אביב חחחח
    יוני 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון ?
    סגור