תקשורת ומדיה

יוסף חדאד במתקפה חריפה: "צריך לזרוק אותו לפח הזבל"

לאחר שהוכרע כי חה"כ עופר כסיף לא יודח מהכנסת, פעיל ההסברה יוסף חדאד תקף ברשת החברתית "אינסטגרם" את חבר הכנסת ממפלגת חד"ש: "אהבל גדול שבושה שהוא יושב בכנסת, מתפרנס מאיתנו ומבזה את המדינה ואת החיילים שלנו"
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)

לאחר שהצעת הכנסת להפלת חה"כ עופר כסיף נפלה אתמול בלילה (שני), פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", יוסף חדאד, ענה לשאלת עוקביו, מה דעתו על חבר הכנסת מטעם מפלגת חד"ש. 

בתגובה לשאלה מה עמדתו בנוגע לחה"כ עופר כסיף שמתבטא באופן נחרץ כנגד מדינת ישראל בתקופה מורכבת זו, ענה תחילה יוסף חדאד בציניות: "איש עשייה, ראוי, אדם משכמו ומעלה, מלח הארץ, מעורר השראה".
לאחר מכן, הדגיש מנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה" בפני עוקביו: "סתם, נראה לכם?! אהבל גדול שבושה שהוא יושב בכנסת, מתפרנס מאיתנו ומבזה את המדינה ואת החיילים שלנו. בושה שלא הדיחו אותו אתמול. צריך לזרוק אותו לפח הזבל של ההיסטוריה!". 


 



כזכור, אתמול (שני) נערכה ההצבעה בכנסת על הדחתו של חה"כ עופר כסיף (חד"ש), זאת לאחר שמתחילת המלחמה הנוכחית, התבטא באופן חריג נגד ישראל ולאחר שתמך בתביעה שהוגשה נגד המדינה מטעם דרום אפריקה.

בתום ההצבעה, הוכרע כי חה"כ כסיף לא יודח מהכנסת, לאחר ש-85 חברי כנסת הצביעו בעד ואילו 11 חברי כנסת התנגדו. אם להצעת ההדחה של חבר הכנסת מטעם מפלגת חד"ש היו תומכים 90 חברי כנסת, הדחתו הייתה מאושרת. במהלך ההצבעה, מרבית חברי הכנסת מטעם מפלגת "יש עתיד" נעדרו. 

(צילום: yosephhaddad@)

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הדחת עופר כסיף
    גבי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון לפח הזבל ביחד עם אלה שלא הצביעו.עלים נאמר מוטב ששליתו היתה נהפכת על פניהם
    סגור
  • 1.
    מפחיד לחיות במדינה עם כסיף וגם עם חדאד
    טובה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדאד דמוקרט כמו איש חמאס ממוצע.הריון,שתוקף כל מי שמתנגד לדעתו. עוד תומך כזה ואבדנו.
    סגור