תקשורת ומדיה

ינון מגל עוקץ: "מודי'ס יצאו פיתות, זה כמו חטא המרגלים"

בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM, ינון מגל תקף את סוכנות דירוג האשראי מודי'ס, שהורידה את ישראל בדירוג הבינלאומי: "אתם קולטים כמה האירוע הזה היה שקרי ופוליטי?". מגל שפעיל מאוד ברשת X, שיתף את הציוץ של דובר החות'ים ועקץ את שקמה ברסלר

מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
העיתונאי ומגיש תוכנית האקטואליה "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, ידוע כאחד מאנשי התקשורת הבולטים אשר מזוהים עם דעות הימין ומפלגת השלטון "הליכוד". בתוכנית הרדיו שלו שהתקיימה היום (שלישי) ב-103FM, הגיב מגל על סערת סוכנות דירוג האשראי מודי'ס, שהחליטה להוריד את ישראל בדירוג הבינלאומי. בתוכנית הרדיו שלו ב103FM, אמר מגל: "מודי'ס יצאו פיתות. הדולר יורד, הבורסה עולה, אתמול היו הביקושים הכי גדולים שהיו אי פעם לאג"ח ישראלי".
העיתונאי ומגיש הטלוויזיה המשיך לתקוף את הנהלת סוכנות דירוג האשראי ואמר: "אתם קולטים כמה האירוע הזה היה שקרי ופוליטי? כל האנשים האלה פשוט מוציאים את דיבת הארץ רעה. זה כמו חטא המרגלים".
 
כידוע, ינון מגל ידוע כאחד מאנשי התקשורת הבולטים בתעשייה שיוצרים כותרות וסערות תקשורתיות רבות. איש התקשורת, שמרבה לעדכן את עוקביו ברשת X (לשעבר טוויטר), פרסם  היום (שלישי) ציוץ עוקצני כלפי מובילת המחאה, שקמה ברסלר.
מגל פרסם את הציוץ של דובר החות'ים שבו נכתב: "נתניהו שוקל להאריך את המלחמה בחודשים רבים כדי שיוכל להימלט מהמשפט כמה שיותר זמן". לצד הציוץ ששיתף, עקץ מגל את מובילת המחאה וכתב: "כשדובר החות׳ים מתואם עם המסרים של שקמה ברסלר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה